مرجع مقالات حرفه اي طراحي نرم افزار موبايل مرجع مقالات حرفه اي طراحي نرم افزار موبايل .

مرجع مقالات حرفه اي طراحي نرم افزار موبايل

اپ هاي اندرويدي



Pocket Casts
pocket-casts

سيستم استدلال اندرويد تا طراحي اپليكيشن به اينجا در رابطه با پادكست‌ها با ايرادات متعددي مواجه بوده اما اپ Pocket Casts كوشش داراست اين راه را تغيير‌و تحول دهد. اين اپليكيشن براي گوش دادن به پادكست آيتم عشق‌تان بسيار عالي ميباشد و حتي ميتواند دربين دستگاه‌هاي گوناگون سينك خواهد شد تا بعدا از جاي جاي‌اي كه پادكست را متوقف كرديد به گوش كردن ادامه دهيد.

دانلود نرم افزار Pocket Casts براي اندرويد



LiveXlive
LiveXLive-Streaming

LiveXlive توانسته با اين اپليكيشن، خدمت استريم راديو را ارتقاء و بهبود ببخشد. اين نرم‌افزار به وسيله سايت Slacker پشتيباني مي شود و يوزرها با نصب آن قادرند به پلي‌ليست‌هاي پيشنهادي Slacker گوش دهند، يكي پلي‌ليست‌هايي كه به وسيله بقيه يوزرها درست شده را گزينش يااينكه يكي‌از پلي‌ليست‌هايي كه مختص به يك حالا و هواي به خصوص ميباشد را پخش نمايند.

دانلود نرم افزار LiveXlive براي اندرويد



Songkick Concerts
songkick

اين اپ در واقع پلي ميباشد في مابين آوا‌هايي كه در موبايل داريد و كنسرت‌هايي كه در حوالي شما برگزار مي شود. اين نرم‌افزار بعد از نصب با نسخه برداري موزيك‌هاي شما در شرايطي‌كه كه خواننده آيتم عشق و علاقه‌تان در محل حريم كنسرت داشت، شما‌را با خبر مي‌نمايد. همينطور مي توانيد بليط‌هاي كنسرت را نيز از درون نرم افزار رزرو نماييد.

دانلود اپ Songkick Concerts براي اندرويد



اسپاتيفاي
spotify / اسپاتيفاي

اسپاتيفياي با تيم عظيم موسيقي كه در مشت دارااست به پلتفرم اساسي براي استريم موسيقي به طور بدون پول و يا اين كه مبلغي تبديل شده‌است. در‌اين نرم‌افزار ميتوانيد به پلي‌ليست‌هايي كه با هوش تصنعي ساخته شدند گوش دهيد يا اين كه يك كدام از پلي‌ليست‌هاي دوست داستني و فوق‌العاده آن را پخش نمائيد. اسپاتيفاي را مي‌اقتدار جزو شايسته ترين اپ دانلود ترانه نيز به اكانت آورد با اين تفاوت كه بايستي براي اينكار حساب پرميوم داشته باشيد. براي شناخت با ادله برتر بودن اسپاتيفاي مي توانيد به‌اين مقاله مراجعه‌كنيد.

دانلود اپليكيشن اسپاتيفاي براي اندرويد



Stitcher
stitcher

اين اپ به شما اذن ميدهد به طور تقريب به همه پادكست‌هاي جان دار دسترسي داشته باشيد. اين پادكست‌ها مبني بر قضيه دسته‌بندي گرديده‌اند كه ميتوانيد بر طبق اسم، آنان را كاوش نمائيد يااينكه پادكست‌هاي پيشنهادي اپ مانند CNN و يا اين كه ESPN را پخش فرماييد.

دانلود اپ Stitcher براي اندرويد



شايسته ترين اپ هاي فايده وري و مدير بازه
Any.do
any-do / شايسته ترين اپ طرح ريزي

Any.do يك اپليكيشن براي تنظيم ليست ميباشد. در‌اين اپ مي توانيد يك ليست خريد صحيح فرماييد و آن را در بقيه دستگاه‌هاي خويش و يا اين كه با سايرين به اشتراك بگذاريد. همينطور ميتوانيد از آن براي رئيس بازه زماني و امور نيز به كار گيري فرماييد.

دانلود اپليكيشن Any.do براي اندرويد





همينطور بخوانيد:
مقايسه iOS 13 با اندرويد 10 ؛ كدام سيستم دليل گوشي بهتر ميباشد؟
به محض اينكه از Evernote استعمال فرمائيد اين اپ تبديل به مهم‌ترين قسمت در طرح ريزي و مدير شغل هاي شما ميشود. يك كدام از شايسته ترين امكان‌هاي Evernote امكان تشخيص اپتيكال حروف ميباشد كه با به كارگيري از آن مي‌قدرت در متن يك تصوير كاوش كرد.

دانلود اپ Evernote براي اندرويد



IFTTT
ifttt

IFTTT كه مخفف عبارت «If This, Then That» ميباشد به شما امداد مي‌نمايد فارغ از نياز به داشتن دانشي در قضيه كدنويسي، بين خدمت‌هاي آنلاين گوناگون مكانيزم‌هاي اتوماتيك ساخت و ساز و كل آنها را به طور يكجا رئيس نماييد. IFTTT بيشتر از همگي براي در اختيار گرفتن دستگاه‌هاي منزل هوشمند مطلوب ميباشد.

دانلود نرم افزار IFTTT براي اندرويد






برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۸:۳۲ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)

دانلود UI اپليكيشن خبري Truth

دانلود UI اپليكيشن خبري Truth


توضيحات
درين پست از طراحي اپليكيشن  مرجع فراگيري UI و UX فارسي قصد داريم تا UI نرم‌افزار خبري Truth را به شما معرفي كنيم. در واقع كيت هاي UI تيم اي استاندارد از المان ها براي پباده سازي رابط كاربري مي باشند، كه با به كار گيري از آن ها به راحتي و در كمترين مقطع ممكن ميتوان يك رابط كاربري تازه براي هر تارنما يا اين كه اپليكيشني پباده سازي كرد.

اين كيت پباده سازي UI اپ خبري مشتمل بر بيشتراز 19 كاغذ امروزي و اثرگذار پباده سازي گرديده با فرمت هاي XD و PSD ميباشد كه به نيكي سازمانه يافته اند و به راحتي ميتوانبد در كمتر از تعدادي دقيقه صفحه ها جديدتري پباده سازي نماييد.در بازار جهاني UI8 با ارزش 19 دلار به فروش مي رسد كه ما آن را به بدون‌پول در اختيارتان قرار داده ايم. اين صفحه ها كيفيت خير دارا هستند و ساختار منظمي دارا هستند.

اين UI كيت به شما قابليت مي دهد تا مطابق با ذوق وسليقه خويش آن را فردي سازي كرده و تغيير و تحول دهيد. يار با اين UI برنامه يك فولدر كمكي جاي دارد كه به شما امداد مي نمايد تا ريلكس خيس از آن به كار گيري فرماييد. با دانلود اين كيت يك فونت گوگل هم به مجاني در دست شما قرار مي گيرد.شما به راحتي مي توانيد اين صفحه ها مهيا گرديده را در هر سايزي كه ميخواهيد استعمال فرماييد و با قرار دادن اين صفحه هاي كنار هم قالب متبوع خويش را بسازيد.

طريق به كارگيري از اين پروژه
اين كيت پباده سازي كه قادر است براي گسترش دهندگان برنامه هاي موبايلي موثر باشد، با دو فرمتXD و PSD به مجاني از روش همين كاغذ قابل دانلود ميباشد و با اعتنا به لايه گشوده بودن مي‌توانيد آن را به آساني بوسيله اپليكيشن XD يا اين كه Photoshop دستكاري نمائيد.

خصوصيت هاي UI Kit برنامه خبري Truth
دارنده بيشتراز 19 كاغذ ي مهيا
استعمال از فونت بدون‌پول گوگل
پباده سازي امروزي و ديدني
پشتيباني از گريد bootstrap
قابل دستكاري و فردي سازي


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۰:۴۴ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)

اپ موبايل

حتي طراحي اپليكيشن  براي بعضا موردها بدون پول هم وجود دارااست. وبسايت هايي كه با خصوصيت هاي بسيار معمولي، يك اپليكيشن عادي و بي آلايش به شما ارائه خواهد اعطا كرد. قطعا براي شما پيش آمده ميباشد كه هنگامي وارد يك دكان ميوه مي‌شويد، اشكال متفاوت از يك ميوه را با بها هاي متفاوت وجود داراست. حتي بعضي از ضايعات ميوه را به بدون‌پول سواي اخذ هزينه به شما خواهند اعطا كرد. حقيقت ايجاد نرم‌افزار هاي گوشي نيز به همين شكل ميباشد. ارزش و هزينه اساسي را ترازو ساعتي كه كد نويسان و طراحان و توسعه و گسترش دهندگان براي پباده سازي و آزمايش و بهبود آن نهاده اند را انتخاب مي نمايد.
پباده سازي اپليكيشن يك هنر ميباشد، هنري برگرفته از گرافيك، نظارت سيستم ها، مهندسي ايجاد و بسط اپليكيشن، نرم‌افزار نويسي، تلاش و تاثيرگذاري، پس قيمت نرم‌افزار شما به اندازه معيار هنر اين موردها ميباشد.
شركتهاي و افراد متعددي درين حوزه پباده سازي اپليكيشن سرگرم به عمل مي‌باشند و ممكن ميباشد مخارج مختلفي را براي شما احتساب كرده و از شما اخذ نمايند، اما گزينش و حق تقدم شما اين ميباشد كه چه واحد سنجش از كيفيت براي برنامه آيتم نظرتان يا اين كه مقياس طرح كسب و عمل لازم، جهت پياده سازي براي ساخت‌و‌ساز اپ گوشي در چه حدي مي‌باشد. بعضا از شركت ها طراح و گسترش دهنده اپليكيشن گوشي اين اطمينان را به شما خواهند بخشيد كه پيش از پياده سازي اپ شما در آستانه متناسب به نياز شما مخارج آن به حساب آوردن گردد، چراكه نياز شما ميباشد كه هزينه را به حساب آوردن خواهد كرد.
در شرايطي كه هزينه اي فراتر از خدماتي كه قصد داريد ارائه دهيد يا اين كه حتي تحت خيس، در هر دو موقعيت ميتواند از حيث مالي و حتي هنگامي، براي شما با ضرراتي يار باشد، به دليل آن كه كمتر از حد انتظار شما پباده سازي گردد و نيازهاي شمارا نتواند رفع نمايد، ممكن ميباشد در اجراي موردها اجرايي شما ايراد ساخت گردد.
ارائه سرويس ها پباده سازي و پشتيباني نرم افزار تلفن همراه به طور ماهيانه:در صورتي‌كه پروژه مد لحاظ صاحبكار، در شرايط بلند بازه باشد و نياز به گسترش استوار و پشتيباني آني داشته باشد، ديگر موقعيت به حساب آوردن هزينه با پيشين متعدد خواهد بود و كمپاني و گروه طراح مبتني بر وسعت فعاليت ماهيانه و نكات توسعه و گسترش براي هر نفر براي ساعت مشخص براي فرد صاحبكار در هر ماه اعلام هزينه خواهد كرد.
هنگامي كه شما مي‌خواهيد پروژه پباده سازي نرم‌افزار را قبول فرمائيد، با چهار مسئله اصلي روبرو خواهيد شد كه بايد هر يك به صورت جدا احتساب هزينه گردد:
هزينه پباده سازي در اختيار گرفتن پنل مديراصلي ترين قسمت در به حساب آوردن هزينه يك سيستم نرم‌افزار قسمت در دست گرفتن پنل يا اين كه به عبارتي رئيس پنل آن هست، به اين دليل‌كه قلب سيستم و موتور تحريك كننده پروژه نرم افزار در اختيار گرفتن پنل يا اين كه به عبارتي پنل دسترسي آن خواهد بود. هزينه پباده سازي و توسعه و گسترش در اختيار گرفتن پنل رئيس نرم افزار گوشي بر اساس تجهيزات و ماژول هايي ميباشد كه نياز در مجموع در مدت اي حدود 10 تا 20 ميليون تومان احتساب ميگردد.
هزينه پباده سازي نرم افزار اندرويددر پروژه ممكن ميباشد شما در اختيار گرفتن و دسترسي به پنل رئيس از پيش پباده سازي گرديده باشد و يا اين كه شما صرفا به يك اپليكيشن اندرويدي منقطع نياز داشته باشيد كه بها ساخت و ساز نرم‌افزار اندرويد و گسترش آن به طور Native در واحد سنجش همگاني در مقطع اي در ميان 7 تا 15 ميليون تومان خواهد بود و در صورتي‌كه كه به طور اينترنت ويو webview پباده سازي خواهد شد، نزديك به 4 تا 7 ميليون تومان فاكتور مي گردد.
هزينه پباده سازي نرم افزار iosهزينه پباده سازي برنامه ios اپل نسبت به اندرويد فراتر خواهد بود. استدلال اين قضيه هزينه بالاي ابزار و برنامه نويس ها كارشناس و مشقت عمل بالا در قضيه پباده سازي برنامه ios مي‌باشد. سيستم استدلال ios بصورت انحصاري براي توليد ها كمپاني اپل پباده سازي مي گردد. از خصوصيت هاي برنامه هاي خاص اين سيستم استدلال مي شود به باكيفيت، پايداري بالا و سرعت اجراي نسبتا بالا اشاره نمود. خويش اين جريان نيز متعلق به hardware كار كشته موبايل هاي آيفون خواهد بود. در مرزوبوم ما موسسه ها زيادي اين آمادگي را داشته كه توليد اپ ios شما‌را با مطلوب ترين سرويس ها و شايسته ترين بها به انجام برسان


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۴:۱۷ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)

انواع نرم افزار موبايل

-نرم افزار گوشي آوا (Music mobile application):
اپيليكيشن هايي كه طراحي اپليكيشن  براي شما موسيقي پخش مي نمايند، دانلود آنرا تسهيل مي نمايند، و كلا آنچه مرتبط با موسيقي و موزيك مي باشد را براي شما انجام مي دهد.
۱۵-نرم افزار گوشي ورزشي (Sport mobile application):
نادرست نكنيد.
كل ورزش تناسب اندام وجود ندارد.
خبر هاي ورزشي و داده ها مرتبط با ورزش هاي گوناگون، چيزي ميباشد كه درين نوع نرم‌افزار ها در مشت شما قرار ميدهد.
-برنامه گوشي مرجع (Reference mobile application):
شايد اتفاق افتاده باشد كه شما هم براي فهم ادراك يك چيزي به وب رجوع و برگشت كرده باشيد و جواب آنرا در وبسايت هايي مانند ويكي پديا يافته باشيد.
برنامه هايي كه از اين نوع داده ها را به شما ميدهند، از اين نوع ميباشد
۱-نرم‌افزار گوشي عكس و فيلم (Photo and Video mobile application):
بعضا از نرم افزار ها تنها به اكران عكس و فيلم بسنده مي نمايند.
معمولا اين نرم افزار ها مكاني مي‌باشند كه يوزرها بتوانند عكس ها و فيلم هاي خويش را به اشتراك با ديگرافراد بگذارند.
۱۸-برنامه گوشي ميزان دارايي و مالي (Finance mobile application):
اشكال متفاوت حسابداري بايي گونه هاي اكانت ها در هر سطح و اشل، چيزي ميباشد كه درين نرم‌افزار ها شكل ميگيرد.
-اپ تلفن همراه خبري (News mobile application):
معمولا خبرگذاري ها در سرتاسر دنيا، براي خويش اپليكيشن هاي منحصربه‌فرد به خويش را بسط بخشيد.
اين اپ تلفن همراه ها محتوي خبري را نشر مي‌دهند.
-نرم‌افزار گوشي هاي كانال اجتماعي (Social Network mobile application):
يكي‌از شاخه نرم افزار هايي ميباشد كه بسيار طرف دار داراست.
در‌اين نوع برنامه تلفن همراه ها، يوزرها مي‌توانند به طور هاي نوشتاري، صوتي و يا اين كه تصويري با يكديگر رابطه بر قرار نمايند و گاها برخي از اين نرم‌افزار ها اين امكان را براي يوزرها خويش آماده مي نمايند.
-نرم افزار گوشي پزشكي (Medical mobile application):
در‌اين نرم افزار ها داده ها پزشكي و دارو ها، بداشت و تندرست ارائه ميشود.
-اپ تلفن همراه جهت يابي (Navigation mobile application):
گوگل مپ يكي‌از داراي اسم و رسم ترين اين اپ هاست.
اين نرم‌افزار ها در سمت و سوي يابي و اكران جاي ها بر روي نقشه به شما ياري مي نمايند.


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۶:۱۹ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)

افزايش رتبه سايت بصورت طبيعي و قانوني

با پكيج هاي افزايش رتبه سايت خود را بصورت قانوني و طبيعي ارتقا دهيد .
همين امروز با شيك رنك شروع كنيد و وارد 10رديف آغازين گوگل شويد .
 
 
 
 
 
 
شيك رنك داراي نماد اعتماد الكترونيك و لوگوي ديجيتال
 
منبع: chicrank.com

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۰:۱۹ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)

نكات آيكون گرافي در طراحي اپليكيشن موبايل


نكات آيكون گرافي در پباده سازي نرم‌افزار گوشي
در  طراحي اپليكيشن  آيكون گرافي در پباده سازي اپ بايستي به موارد ذيل اعتنا متعددي نمود. آيكون گرافي تنها زيبايي بصري وجود ندارد بلكه تشويق مخاطب در پباده سازي نرم افزار هست.

پباده سازي برنامه

در پباده سازي نرم افزار گوشي يك عنصر پباده سازي گرافيكي خيلي موءثر و داراي منفعت ميباشد كه قسمت هاي كوچكي از كاغذ را اشغال مي نمايد و اكران سريعي از عمل استفاده كننده يا اين كه موقعيت هاي فعلي عمل اورا نشان ميدهد. آيكون گرافي بيشتر مربوط به پباده سازي لوگو ميدانند براي همين طراحان گرافيكي كه در مسئله پباده سازي لوگو و گرافيك كار مي نمايند مي بايست تكنيك هاي آن را به خير و خوبي بدانند. يكي‌از ديگر از به كارگيري تكنيك هاي آيكون گرافي در پباده سازي نرم افزار مي‌باشد. هم اكنون فرقي نمي نمايد كه پباده سازي اپ IOS باشد يا اين كه اندرويد، در هر دو شرايط براي پباده سازي نرم‌افزار آنان مي بايست تكنيك هايي مانند آيكون گرافي را به خير بدانيد.

آيكون گرافي را به طور كلي مي شود به هنر ساخت و ساز هر سيرتكامل عكس و سمبل مجازي كه براي گزينش و تحريك يوزرها براي انجام اقدامي فارغ از متن مي‌گردد را گويند. در بنا شده در آيكون گرافي شما بايستي با به كار گيري از تكنيك ها، يوزرها را سواي متن و تنها با عكس ( اما متن هم در برخي از آيكون ها به كارگيري مي‌شود) تحريك به انجام فعاليت فرماييد.

همان گونه كه گفتيم، يكي جاي هاي مهم به كار گيري از تكنيك هاي آيكون گرافي در پباده سازي نرم افزار تلفن همراه ميباشد، پس بي‌شك آيكون ها يكي اجزاي مهم در پباده سازي نرم افزار هستند.

يك كدام از گرفتاري هاي مهم طراحان برنامه تلفن همراه، پباده سازي و به كار گيري صحيح از گونه هاي آيكون ها مي‌باشد.

درين نوشته ي علمي آموزشي ما قصد داريم كه در زمينه‌ي نكات آيكون گرافي در پباده سازي نرم افزار تلفن همراه حرف كنيم. ولي اين رعايت اين نكات مي‌تواند در ساخت سايت نيز به كارگيري شود.

نكات اساسي آيكون گرافي در پباده سازي نرم افزار
چگونگي پباده سازي مطلوب آيكون ها در نرم افزار
در هنگام پباده سازي آيكون ( آيكون گرافي) براي برنامه اندرويد و ios، مي بايست اين نكته را به طبع در حيث باشيد كه نرم‌افزار شما ممكن ميباشد كه در ابزارهاي متفاوت با توليد كننده هاي متفاوتي نصب شود. در حالي كه اپ ios تنها برروي بعضا از دستگاه هاي محدود قابل نصب ميباشد، البته قابل انعطاف افزاراندرويد مي‌تواند بر بيشتر دستگاه ها با چگالي پيكسل هاي متعدد، قابل نصب باشد. پس خيلي اساسي ميباشد كه به‌اين نكته توجه متعددي فرمائيد.

مساله و بحران اساسي در‌اين ميباشد كه بتوان آيكون ها را به طوري پباده سازي كرد كه با همه صفحه هاي ابزارها هم خواني داشته باشد و براي همين مي بايست به اندازه هاي پباده سازي آن توجه بخش اعظمي نمود، براي همين در لحاظ به دست آوردن پباده سازي رسپانسيو دراين جا خيلي اساسي ميباشد.

يك سري آيتم ميباشد كه شما بايستي در آيكون گرافي ( پباده سازي آيكون) خويش در لحاظ بگيريد. گشوده هم تاكيد مي‌كنيم كه‌اين مورد ها صرفا منحصر به فرد استعمال در پباده سازي نرم افزار نيست، بلكه ميتواند حتي‌در ساخت وب سايت ماهر نيز مصرف شود.

تعدادي نكته قابل توجه آيكون گرافي در پباده سازي اپ
يكتايي

در هنگام پباده سازي آيكون ( آيكون گرافي) ، محافظت يكتايي آن خيلي اصلي ميباشد. با اينكه لوگوهاي منحصر و ماهر براي استعمال درطراحي نرم‌افزار وجود دارااست، ولي داشتن يكتايي يكي‌از مهم‌ترين موادتشكيل دهنده و مختصات آيكون گرافي مي‌باشد.

هرگز براي پباده سازي آيكون، ذيل تاثير اخلاق و كار رقباي خويش قرار نگيريد. اما پيشنهاد ميشود كه عملكرد نماييد از استراتژي پباده سازي آنها الهام بگيريد البته مانند آنها ساخت نكنيد. همينطور پيشنهاد ميشود كه رنگ هاي مختلف را آناليز كرده و رنگي را گزينش نماييد كه مطلوب كسب وكار شما باشد و كلاً پروژه پباده سازي نرم‌افزار و وب سايت خويش از يك تم رنگي استعمال فرماييد.

مقياس پذيري

يك كدام از نكات اساسي آيكون گرافي در پباده سازي اپ كه مي بايست در حيث باشيد، انطباق پذيري آيكون ها است. براي همين آيكون هايي را توليد فرماييد كه مقياس پذير باشند. سفارش ميشود كه يكسري تحت را درباره با اين زمينه در لحاظ بگيريد:

پباده سازي با رزولوشن بالا نيازمند توجه بالايي ميباشد. براي همين آيكون ها را در مورد ( رزولوشن) و اندازه متعدد نظارت فرماييد.

برروي يك موجوديت در آيكون تاكيد فرماييد.
آيكون هاي نرم افزار خويش را در دورنما هاي گوناگون محاسبه نمائيد.
از عكس و متن در آيكون گرافي به كار گيري نكنيد
مقصود به كارگيري عكس در آيكون ها در پباده سازي نرم افزار صرفا ساخت‌و‌ساز زيبايي بصري نيست بلكه بايستي به طوري به فعاليت بروند كه استفاده كننده را تشويق به انجام يك مبادرت و عملي بكنند.

يك منش خلاقانه اين ميباشد كه از حروف الفبا در آيكون گرافي به كارگيري نمائيد به عنوان مثال رخ بوك، توييتر كه در لوگو خويش از سخن نخستين به كار گيري كردند. از اين نحوه برندسازي شل خيس در ذهن مخاطب توليد ميگردد.


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۰:۳۶ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)

نحوه ارتقا امنيت گوشي موبايل


برخي از  طراحي اپليكيشن اين اپ‌ها عبارتند از Chase ، Bank of America، Vanguard، ScottTrade و Mint. به علاوه تعداد متعددي از نهاد‌هاي پهناور مالي ديگر نيز وجود دارا‌هستند كه برنامه‌هاي خويش را براي IOS و اندرويد منتشر كرده‌اند. صراحت دارد كه رابطه امن در مرورگرهاي موبايل‌هاي هوشمند پشتيباني مي شوند البته در حالتي كه از اپ‌هاي موثق و قانوني به كار گيري فرمائيد، به جهت وجود خصوصيت‌هاي امنيتي بيشتر در آنان، به هنگام ساخت رابطه از امنيت بيشتري برخوردار خواهيد شد.

- اطلاعاتي را كه يك نرم افزار قادر است به آن ها دسترسي داشته باشد، در دست گرفتن نمائيدشايد هزاران توشه اين پيغام را روي آيفون خويش مشاهده كرده‌ايد:


هك تلفن همراه،ارتقا امنيت تلفن همراه‌خريد چكي گونه هاي سمعك سواي سودبراي خريد اين ست 3تكه دخترونه كليك كن
ترفند دوري از هك موبايل هاي هوشمند


پيام‌هاي بخش اعظمي با اين مضمون "AppName Would Like to Access Your Data” وجود دارا هستند. اين داده ها ميتوانند مشتمل بر تصاوير، شرايط‌هاي جغرافيايي، مخاطبان و... باشند. مدام مراقب باشيد و صرفا روي OK كليك نكنيد. در حالتي كه شما مدام روي هر چيزي كليك ميكنيد، بهتر ميباشد كه آيتم Don’t Allow را گزينش كرده و در‌حالتي كه بعداز آن نتوانستيد از نرم افزار استعمال فرمائيد، مي توانيد به طور دستي به مرحله گذشته برگرديد و اذن‌ي دسترسي را براي آن صادر نماييد. اكثر زمان ها اين پيغام‌ها مرتبط با درخواست‌هاي متعارف و رسمي مي باشند و هيچ آسيبي ساخت و ساز نخواهند كرد البته بهتر ميباشد كه جانب احتياط را رعايت فرماييد.


درباره‌ي اندرويد، دراين باره نيز حالت بدتر ميباشد چون بعضي از اپ‌ها با اخذ جواز به همگي‌ي داده ها دسترسي خواهند داشت، حتي اطلاعاتي كه به آن ها احتياج ندارند. شما ميتوانيد با مطالعه‌ي نوشته‌ي‌علمي‌هاي منتشر گرديده، با شيوه‌هاي حفاظت از داده ها خويش در قبال اپ‌هاي اندوريدي كه بيش تر از حد براي دسترسي به داده ها جواز اخذ مي‌نمايند، آشنا گرديد. مجوزهاي جانور در اندرويد بسيار بيشتر از جواز‌ها در ios مي باشند براين اساس چنانچه از يوزرها اندرويد مي باشيد بايستي بيشتر مراقب باشيد.


۷- از داده ها خويش ورژن‌ي پشتوانه تنظيم نمائيدتوليد ورژن‌ي حمايت كننده از تلفن همراه هوشمند قادر است در مواردي كه آن را در توالت جا ميگذاريد و فراموش ميكنيد آن را برداريد يا اين كه در مواقعي كه تلفن همراه شما دزديده گرديده و بدون چاره ميباشيد داده ها آن را از خط مش به دور تميز فرمائيد، به شما ياري خواهد.


در حالتي‌كه بك‌آپي از داده ها خويش نداشته باشيد، درصورت دزديده شدن تلفن همراه، همگي‌ي داده ها آن را از دست خواهيد بخشيد. در شرايطي كه بك‌آپ ساخت گرديده را روي خويش موبايل يا اين كه در فضاي ابري ذخيره فرماييد، ميتوانيد داده ها تلفن خويش را تميز كرده و همگي‌ي آنها را مجددا روي موبايل تازه خويش داشته باشيد. به علاوه ميتوانيد بوسيله iTunes، موبايل هوشمند خويش را با كامپيوتر سينك نماييد يا اين كه داده ها آن را بوسيله‌ي iCloud، به فضاي ابري برگردانيد.


در اندرويد، ابزاري داخلي براي بك‌آپ گيري پباده سازي گرديده البته اين ابزار نمي‌تواند شبيه ابزار پباده سازي گرديده براي ios، از همگي‌ي داده ها تلفن شما بك‌آپ تهيه و تنظيم نمايد. در ازاي، شما مي بايست به نرم‌افزار‌هاي third-party مو جود در Google Play توكل فرمائيد تا بتوانيد از تلفن همراه خويش به طور بدون نقص حمايت كننده‌گيري فرماييد. اعتنا داشته باشيد كه در اندرويد خصوصيت خاصي وجود دارااست كه با استعمال از آن ميتوانيد از شيوه بدور داده ها موبايل خويش را تميز فرماييد ولي براي فعال سازي و به كار گيري از آن، در صدر مي بايست آن اپ خاص را نصب نماييد.


۸- سيستم‌ادله موبايل خويش را بروزرساني نمائيدهمان طور كه شما به طور منظم، آپ تو ديت‌هاي امنيتي مايكروسافت را روي كامپيوتر خويش نصب مي كنيد، نصب پاياني آپ ديت‌هاي منتشر گرديده براي موبايل هوشمندتان نيز مي تواند ايده‌ي نيكي باشد. مي توانيد يك سري روز پس از نشر آپ ديت تازه، شكيبايي فرماييد و مطمئن گرديد كه با بروز‌رساني موبايل، مشكلاتي مانند پايين آمدن ارتفاع قدمت باتري و... براي تلفن همراه شما توليد نخواهد شد و بعدا تلفن همراه را به روز فرمائيد.


۹- وايرلس و بلوتوث را خاموش نمائيدهنگامي كه در منزل نيستيد، بهتر ميباشد كه وايرلس و بلوتوث خويش را خاموش فرماييد و در‌حالتي كه ميتوانيد از ارتباطات G۳ و G۴ به كارگيري نماييد. هر بازه كه به يك كانال‌ي بي‌سيم نامطمئن متصل گرديد، به هكر‌ها اذن داده‌ايد تا از روش كانال، داده ها شما‌را به طور اجمالي ارزيابي نمايند. حتي چنانچه در اكنون انجام عمليات بانكي يا اين كه شغل هاي ديگري كه به داده ها حساس نياز دارا‌هستند، نباشيد، با اين درحال حاضر هكر ميتواند با اتصال به موبايل هوشمند شما، داده ها و... را به سرقت پيروزشود.


هنگامي در امر بلوتوث سخن ميكنيم، ميبينيم كه هك شدن از اين نحوه كمتر ترويج داراست. البته وقتي به محبوبيت آن اضافه مي شود كه عموم از تكنولوژي‌هايي بالاتر از هدست استعمال مي‌نمايند. امروزه شما ساعت‌هايي داريد كه با تلفن‌تان از روش بلوتوث در رابطه ميباشد به علاوه مي‌قدرت به برنامه‌هاي تناسب اندام و بقيه تيم گجت‌هاي صاحبخانه ديگر نيز، اشاره نمود. در حالتي‌كه بلوتوث پر‌نور و قابل مشاهده باشد، راهي براي هكر‌ها ساخت‌و‌ساز مي‌نمايد تا بتوانند داده‌هايي را كه در ميان دستگاه بلوتوثي و تلفن شما رد و بدل مي گردند را ببينند.


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۶:۱۳ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)