مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

توسعه و گسترش اپلیکیشن نیتیو

چرا  طراحی اپلیکیشن همگی ی تجارت ها می بایست یک MVP داشته باشن؟به صورت معمولی بایستی در پاسخ این پرسش بگم که برای دارای اعتبار بودن نظرات و نظرتون. زیرا MVP تحت عنوان یک مثال از جنس شما یوزرها رو به خیر و خوبی از چیزی که دارین انجام میدین مطلع میکنه. به کار گیری از MVP میتونه ارورهای ممکن رو معدود کنه زیرا شما یک ورژن با مقیاس کوچکتر از پروژتون دارین و میتونین تستش کنین.
MVP مشتری های شما رو متعادل میکنه. چجوری؟ اینجوری که مشتری میفهمه که متاع شما دقیقا چیه و متوجه میشه که آیا حقیقتا به اون نیاز داره یانه. شرکتهای تجاری از روش ارائه MVP میتونن از یک سری طرز بهره ببرن:
با یک دارایی نادر و سرعت بالا میتونن اپ هاشونو نگه دارن.برای گسترش اپلیکیشنشون در مصرف بازه زمانی صرفه جویی کنن و مشتریای حقیقی و واقعی پیدا کنن.بازخوردهای اشخاص در رابطه اپلیکیشنشون اخذ کنن درحالی که هنوز دارن اون رو توسعه و گسترش میدن و قابلیت و امکان تصحیحش رو دارن.منابع، بازه و پولشون رو ذخیره کنن تا‌هنگامیکه مطمعن بشن سعی هاشون برای تسعه یک نرم‌افزار واقا به برد میرسه.معمولا موسسه ها تجاری برای سبک شالوده و اساسی محصولشون خصوصیت های محدودی رو قرار میدن. این یک استراتژیه که شرکتهای برنده ازش به کار بستن.
کمپانی هایی که در پیاده سازی MVP ها پیروز بودنخیلی جالبه که بدونین شرکت ها برنده چجوری با MVP آغاز به عمل کردن. خیلی از برنهای دارای اعتبار مثل Uber ، Instagram و Buffer با MVP ها تست شدن.
۱-Buffer Buffer یک اپلیکیشن مدیریتی و دوران بندی حساب های رسانه های اجتماعی محبوبه. و کارش رو با یک وب سایت دو برگه ای با ویؤگی های کوچک و بی آلایش استارت کرد. بسط دهنده ها نحوه مقیاس کوچک رو در پیش گرفتند تا ببین که آیا این محصولشون بوسیله عموم استقبال میشه یا این که خیر.
عاقبت، مجموعه Buffer یک نرم افزار اینترنت پباده سازی کردن که تنها از توئیتر پشتیبانی میکنه و با خصوصیت های کروم یک دست گردیده.
۲- Dropboxبایستی با dropbox اشنا باشین، یک پلتفرم پر اسم و رسم فضای ابری. توی روزهای نخستین شرکتشون با ایرادات مالی روبرو شد. پیش از اینکه MVP رو آزمون کنن برای حل ایرادات فنیشون به پول احتیاج داشتن.
سرمایه گذارها هم نمیتونستن دقیقا از ایده اون ها راز در بیارن. و مفاهیم اون به قدری پیچیده بود که توی مخیله اشخاص نمیگنجید. عاقبت، یک ویدئوی MVP بوسیله Dree Huston ساخته شد که پشت پرده های ایده Dropbox رو بدون نقص توضیح بخشید.
۳- Uberمکانیزم های حمل و نقل داخل و برون شهری به لطف این برنامه تکامل یافت کردن. پیش از Uber اشخاص می بایست کلی طاقت میکردن که یک ماشین کرایه ای در دسترس پیدا کنن. ولی درحال حاضر با موبایل های هوشمندشون خیلی سریع به یک ماشین کرایه ای دسترسی پیدا میکنن.
MVP گسترش داده گردیده برای این قابل انعطاف افزاربرای آزمایش اینکه آیا میتونه سوای یک راءس ارتباط تلفنی کارشو انجام بده یانه. گسترش دهنده ها برای اون از GPS برای به اشتراک گذاشتن حالت راننده ها برای یوزرها به کار بستن.
این نرم افزار یک ساختار بی آلایش و یک خصوصیت برای آزمایش داشت. و این یک آغاز بود برای پیروزی این تجارت تاکسیرانی.
۴- اینستاگراماینستاگرام یک پلتفرم کانال اجتماعیه که میشه داخلش کلیپ و عکس نشر بخشید که هنگامی منتشر شد که بازار قابل انعطاف افزارهای بازنویسی عکس به طور تقریب اشباع گردیده بود. اینستاگرام یک MVP بی آلایش داشت که سبب پیروزی اون شد.
کاربرها این توان رو داشتن که برای عکس هاشون غربال بزارن و اون ها رو به اشتراک بزارن. به جهت هزینه کمتر و تمرکز بیشتر روی iOS در اون برهه زمانی اولیه برای iOS منتشر شد و در غایت به اینجایی رسید که حال حاضر است. قطا می بایست متوجه گردیده باشین که این شیوه روی اینستاگرام خیلی خوب عمل کرده.
۵- AirbnbAirbnb در صنعت توریسم مقام خودشو بدست آورده. در بالا با توصیه دادن جای های اقامتی ارزان به مسافرها کارشو آغاز کرد. این موسسه هم با MVP پیشرفت کرد، با عکس هایی از سوئیت ها و ساختمان ها.
توی این روند، توی کارایی اول شون سه مهمون به چنگ آوردن. Airbnb تمرکز خودشو روی به دست آوردن برخورد از مشتری ها نهاده بود اون ها خصوصیت های غیر ضروری ای رو روی این برنامه لود نکردن که‌این یک کدام از عوارض موفقیتشون بود.
Flutter چیه و چجوری به ما توی ساختن MVP امداد میکنه؟Flutter تحت عنوان یک کادر ورک گسترش کراس پلتفرم با امداد ساخت‌و‌ساز نرم افزار های اندروید و iOS با یک شالوده کدنویسی گسترش داده شد.
سون گردیده.


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۸:۲۳ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)