مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

چگونه برنامه نویسی اندروید را حرفه ای یاد بگیریم؟

چگونه برنامه نویسی اندروید را حرفه ای یاد بگیریم؟

 

چه طور نرم افزار نویسی اندروید را ماهر خاطر بگیریم؟
یادگیری نرم افزار نویسی به   طراحی اپلیکیشن  صورت کلی میتواند مشتمل بر پیش نیازهای اصلی و جانبی در زمینه ی هر مبحث باشد، در باب نرم افزار نویسی اندروید هم می بایست در لحاظ داشته باشیم شاید با مطالب و موضوعاتی مواجه گردید که تابحال با آن‌ها عکس العمل نداشته اید و برای شما تازه می باشند. درپی میخواهیم راجع‌به قدم های ضروری برای یادگیری اپ نویسی اندروید بیشتر کلام کنیم.

فارغ از دقت به اینکه چقدر برای شما دشوار به حیث رسد می بایست بدانید که کل نرم‌افزار‌نویسان فن‌ای اندروید هم در اولِ عمل، احساساتی شبیه حس شما داشتند اما آنان سرانجام دست‌به‌عمل گردیده‌اند.

در صورتی‌که این نوشته را برای قرائت تعیین کردید احتمالاً دوست دارید یک نرم‌افزار‌نویس فن‌ای اندروید گردید و می دانید که‌این روز ها، این شغل، می تواند کسب درآمد قابل قبولی داشته باشد؛

ولی شاید ندانید که بایستی یادگیری را از کجا آغاز فرمایید و مسیرتان از چه نقطه‌ای می بایست استارت گردد. فراگیری آنلاین و الکترونیک، به جهت انعطاف‌پذیری متعددی که داراست، یک کدام از شایسته ترین طرز‌ها برای یادگیری مهارت‌های فنی میباشد و میتواند سرعت یادگیری شمارا بالا غالب شود.

چهت نیل بدین غرض می بایست مطلقاً عصر آموزشی مطلوب را گزینش فرمائید. درین عصر بایستی با دانشجوها دیگر یاور گردید، به طور گروهی مطالب را فراگیری ملاحظه کنید و به طور هم‌زمان تک تک مسائل نظری که میاموزید را پیاده‌سازی فرمائید. در غایت بایستی بتوانید یک رزومه توانمند بسازید که کسی که با تلاوت آن متوجه خواهد شد شما چه بضاعت و توان‌هایی دارید.

یک نرم‌افزار یا این که زمان آموزشی مطلوب اندروید بایستی مشمول پنج خصوصیت باشد یا این که اصولا به شما یاری دهد تا پنج قدم را طی فرمائید؛ در همین راستا، به‌دنبال عملکرد کرده‌ایم تا این خصوصیت‌ها و قدم‌ها را برای شما توضیح دهیم.

 

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۲:۵۲ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)