مرجع مقالات حرفه اي طراحي نرم افزار موبايل مرجع مقالات حرفه اي طراحي نرم افزار موبايل .

مرجع مقالات حرفه اي طراحي نرم افزار موبايل

پكيج React Google Login را بيشتر بشناسيد

امكان OAuth يا اين كه Open Authorization يوزرها طراحي اپليكيشن را توانا مي سازد تا از روش بقيه ارائه دهندگان مانند گوگل، فيسبوك، توييتر، گيت هاب و ... در تارنما شما نام نويسي كرده يا اين كه لاگين نمايند. احتمالا در حالتي‌كه شما هم وارد وبسايت هاي گوناگون گرديده باشيد دكمه اي با عبارت Login with Google را در كاغذ بخش اعظمي از تارنما هاي معروف مشاهده نموده ايد. اين مورد ها به شما اذن ميدهند تا با به كار گيري از اكانت كاربري خويش در گوگل به راحتي درين تارنما ها نيز نام نويسي كرده و وارد آن ها گرديد. به كارگيري از اين قابليت و امكان قادر است روند احراز نام و نشان را براي وب سايت شما نيز معمولي خيس نمايد. صرفا چيزي كه شما به آن نياز داريد يك كليد API ميباشد كه بايستي آن را از گوگل اخذ نمائيد. بعد از اخذ اين كليد شما مي‌توانيد با به كار گيري از اين پكيج به راحتي قابليت و امكان نام نويسي يا اين كه ورود با به كارگيري از اكانت كاربري گوگل را در وبسايت خويش نيز فعال فرمائيد. به همين انگيزه ميباشد كه‌اين پكيج در ليست شايسته ترين پكيج هاي NPM قرار گرفته ميباشد.


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۲:۰۷ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)

بهترين برنامه نويسي اندرويد با زبان كاتلين

چرا كاتلين شايسته ترين لهجه طراحي اپليكيشن نرم‌افزار نويسي براي اندرويد ميباشد؟ اين پرسش مسلماً در ذهنيت شما نيز وجود دارااست. در صورتي شما يك توسعه و گسترش دهنده نرم افزار هاي اندرويد باشيد و قصدتان اين ميباشد كه يك پلتفرم نو بسازيد بايد به طبع با كاتلين آشنا گرديد.لهجه كاتلين بسيار مختصر و آسانتر از جاوا بوده و عمل با آن شيرين و جالب ميباشد.


معرفي گويش كاتلين

در مسير نرم‌افزار نويسي اندرويد، كاتلين يك دوست بهتر براي شما به حساب آورده مي شود. كاتلين يك گويش اپليكيشن نويسي بسيار گوناگون ميباشد. اين گويش اپ نويسي در دسته ايستا جاي‌دارد و نسبت به لهجه جاوا ، كاتلين يك لهجه مختصر و رسا به حساب آورده مي شود. در كاتلين وجود توابع كاربردي كيفيت عالي، عبارت لامبدا و سربارگذاري عملگرها و همچنين الگوهاي فن اي بسيار شگفت انگيز كار نموده است و ضعف جاوا را پوشش داده ميباشد.

در لحاظ داشته باشيد كه شما نمي توانيد كلاً جاوا را ناديد بگيريد اين دو گويش در كنار هم رابطه ها بسيار از صميم قلب اي دارا هستند و ميتوانند در يك پروژه به طور هم زمان به فعاليت برده شوند.

اگر كه شما يك نرم‌افزار نويس سزاوار مي باشيد و قصد داريد كه در نرم افزار نويسي پيشرفت فرمائيد به شما سفارش مي‌كنيم كه به صورت ظريف از كاتلين به كارگيري فرمائيد. كاتلين از گويش جاوا بسيار بهبوديافته خيس ميباشد.براي آغاز يادگيري گويش كاتلين بايستي يك شناخت مقدماتي با گويش جاوا داشته باشيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۷:۲۱ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)

توضيحات و قيمت ها

در نرم افزار رستوران قابليت و امكان طراحي اپليكيشن اينكه توضيح كوتاهي از نوع مواد مصرفي در تنظيم طعام را ارائه دهيد وجود دارااست. آگهي از مواد نخستين و شيوه پخت خوراك روي تصميم گيري مشتري براي توصيه خوراك از رستوران تاثيرگذار ميباشد. خيلي ماهر منوي روز را به يار و همدم تصوير كيفيت بالا طعام، توضيحات مختصر و ليست بها ها در دست مشتري قرار دهيد و تصميم پاياني را به وي بسپاريد.

رزرو ميز از روش نرم افزار رستوران

مراجعه حضوري براي رزرو ميز در رستوران طولاني ميباشد و در رزروهاي تلفني هم مدام قابليت و امكان اشتباه وجود دارااست. سواي نياز به مراجعه حضوري و گذراندن زمان و هزينه مازاد يا اين كه نگراني بابت خطا انساني در رزرو تلفني، مشتري مي‌تواند ميز خويش را در رستوران رزرو نمايد. قابليت و امكان پرداخت هزينه رزرو ميز از روش درگاه امن بانكي نرم افزار مشتري هاي بيشتري را روانه رستوران مي نمايد.


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۵:۱۷ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)

كانال بازاريابي ايجاد كنيد

تمامي داده ها لازم مشتري مشتمل بر طراحي اپليكيشن نوع تجارت، بها ها، فرم ها، اكانت كاربري و خبرساني را مي‌توانيد از روش نرم افزار تلفن همراه رئيس نماييد. در واقع مالك بيزنس صرفا كسي ميباشد كه تصميم مي‌گيرد چه اطلاعاتي را به مشتري جابجايي دهد. مثلا فروش هاي ويژه و تخفيفات را جزئي از آخين خبر‌ها و داده ها قرار دهيد. كارت هاي تخفيف يك شيوه معمولي براي تبديل مشتري بي آلايش به مشتري بامسئوليت ميباشد. نرم افزار گوشي شايسته ترين شبكه بازاريابي براي مشتري ميباشد كه ساخت‌و‌ساز پلن هاي ويژه در آن قابليت پذير ميباشد.


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۲:۰۰ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)