مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

ری اکت نیتیو ( React Native) یا این که فلاتر ( Flutter )؟

پاسخ به این سوال بستگی به طراحی اپلیکیشن وضعیت پروژه دارااست. درصورتی که پروژه بزرگی دارید و می خواهید اپ‌های کراس پلتفرم بغرنج طراحی نمائید، بهتر هست از ری اکت نیتیو به کار گیری فرمائید. چرا‌که ری اکت نیتیو پشتیبانی کارکشته‌تر و مستندات گرانقدر‌تری نسبت به فلاتر دارد. همچنین درصورتی که قصد استعمال مجدد از یک کد برای ساخت برنامه، نرم افزار وب یا اپلیکیشن دسکتاپ را دارید، ری ‌اکت نیتیو گزینش مناسب‌تری نسبت به فلاتر است.

هرگاه می‌خواهید نرم افزار‌ای با حجم نادر و در طی کوتاهی طراحی نمائید، از فلاتر امداد بگیرید. به عنوان مثال اگر قصد دارید برای کسب‌وکارتان کمینه محصول پذیرفتنی (MVP) بسازید یا می‌خواهید اپلیکیشن‌ای UI محور ساخت فرمائید بهتر است از فلاتر استعمال نمائید.

در شرایطی که هنوز هم نمی‌دانید برای اجرای پروژه‌تان فلاتر مناسب‌تر هست یا ری اکت نیتیو، میتوانید با پشتیبانی باشگاه اپلیکیشن مشورت کنید و بهترین گزینه را انتخاب فرمائید.

توده‌بندی
در این نوشته‌علمی همت کردیم دو چارچوبی که برای ساخت اپلیکیشن‌های کراس پلتفرم مورد به کارگیری قرار می‌گیرند را تماما با هم مقایسه کنیم. این دو چارچوب فلاتر و ری اکت نیتیو می‌باشند که شباهت‌ها و تفاوت‌های زیادی با هم دارا‌هستند و دارای نقاط ضعف و قوت خاصی هستند. به همین خیال و خاطر به طور قطعی نمی‌قدرت اظهار کرد کدام یک بر دیگری برتری دارااست. عالی هست مبنی بر شرایط و نوع پروژه خود تصمیم بگیرید که از فلاتر به کارگیری نمایید یا ری اکت نیتیو.


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۶:۴۵ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)