مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

ویژگی اپ موبایل


اخذ حیث از مشتریان
لحاظ مشتریان خصوصیت برنامه
به طور طراحی اپلیکیشن  تقریب در تمامی ی برنامه های مشهور عالم می‌توانید این نصیب را به عنوان Send FeedBack پیدا فرمائید. یوزرها می توانند پیشنهادات بسیار نیکی برای آپدیت رسانی اپلیکیشن ارائه بدهند. خطاها ریز و درشتی که خودتان هنوز متوجه نشده اید را به شما نشان می‌دهند. احترام گذاشتن به نظرها و پیشنهادات مخاطبین محبوبیت شما‌را یکسری برابر ارتقا خواهد بخشید. از خصوصیت های نرم‌افزار خوب خواهیم توانست به‌این گزینه اشاره کنیم.

ارائه به روز های منظم
به روز خصوصیت نرم‌افزار
برای برطرف کردن خطاها اپلیکیشن و یا این که افزودن امکان های تازه مدام به روز های نو برای اپ منتشر فرمائید. ارائه آپ تو دیت ها این شم را به یوزرها می‌دهد که به ایده ها آن ها اعتنا نموده اید. برنامه هایی که بازه زمانی متعددی از آپ دیت رسانی آن ها پیشین میباشد، تماما متروکه به حیث میرسند.

رابط کاربری
رابط کاربری خصوصیت نرم افزار
رابط کاربری در رابطه بدون واسطه با معیار رضایت یوزرها از برنامه شماست. (برای شناخت بدون نقص با مضمون‌ رابط کاربری، این نوشته‌علمی را مطالعه فرمایید). رابط کاربری خوب هم از مهم‌ترین خصوصیت های نرم‌افزار اندروید محسوب میشود. بایستی پیش از ساختن نرم افزار یک نقشه ی بی نقص برای روش ی تعامل مخاطب با برنامه خویش به وجود بیاورید.

با اخذ حیث یوزرها و به روزرسانی هایی که برای اپ ارائه می کنید، می‌توانید رابط کاربری را بهبود دهید. این نکته را نباید فراموش نمائید که استفاده کننده می بایست بتواند به بخش های اساسی، به راحتی دسترسی داشته باشد.

تلاش مطلوب
کوشش مطلوب خصوصیت برنامه
اشتباهات و بد فعالیت کردن های اپلیکیشن (یا این که به اصطلاح باگ داشتن)، مرگ آور ترین سم برای اپ شماست. هیچ شانسی برای یک نرم‌افزار که نمیتواند به وظایف خویش کار نماید نیست. همت مطلوب و جاری اپلیکیشن از ابتدایی ترین خصوصیت های نرم‌افزار اندروید چیره میباشد.

پیش از ارائه ی نرم افزار قطعا تعدادی توشه و به طور های متفاوت همگی ی بخش های اپ را شخصا آزمایش فرمایید. در صورتیکه یوزرها این مورد ها را به شما گزارش دادند در سریع ترین دوران ممکن آنرا برطرف فرمایید.

سرعت بالا
سرعت بالا خصوصیت نرم‌افزار
به لطف سریعتر شدن اندروید و توان بسیار زیاد موبایل های اندرویدی جان دار در بازار، اپ ها می توانند به‌سرعت اجرا شوند. سرعت اجرای برنامه ها تا حد بسیار متعددی به اندازه ی فولدر ها و کدهای مندرج بستگی داراست.

تبلیغ، مزاحم دائمی
تبلیغات خصوصیت اپ
بی شک میتوان اظهار کرد که آزار دهنده ترین گزینه از خصوصیت های نرم افزار، داشتن تبلیغات میباشد. هیچ چیز به اندازه ی تبلیغ هایی که عمل مخاطب را مختل میکنند نمیتوانند آنان‌را فراری دهند. همت فرمائید تا جایی که می‌توانید تبلیغات را باطن برنامه خویش به فعالیت نبرید. برای کسب در آمد از پلن های دیگر به کار گیری فرمائید. ولی در غایت در صورتی بدون چاره بودید از تبلیغات استعمال فرمایید، صرفا و صرفا آنهایی که با زمینه برنامه دارای ربط می‌باشند را گزینش فرمای


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۸:۵۳ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)