مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

بهترین برنامه نویسی اندروید با زبان کاتلین

چرا کاتلین شایسته ترین لهجه طراحی اپلیکیشن نرم‌افزار نویسی برای اندروید میباشد؟ این پرسش مسلماً در ذهنیت شما نیز وجود دارااست. در صورتی شما یک توسعه و گسترش دهنده نرم افزار های اندروید باشید و قصدتان این میباشد که یک پلتفرم نو بسازید باید به طبع با کاتلین آشنا گردید.لهجه کاتلین بسیار مختصر و آسانتر از جاوا بوده و عمل با آن شیرین و جالب میباشد.


معرفی گویش کاتلین

در مسیر نرم‌افزار نویسی اندروید، کاتلین یک دوست بهتر برای شما به حساب آورده می شود. کاتلین یک گویش اپلیکیشن نویسی بسیار گوناگون میباشد. این گویش اپ نویسی در دسته ایستا جای‌دارد و نسبت به لهجه جاوا ، کاتلین یک لهجه مختصر و رسا به حساب آورده می شود. در کاتلین وجود توابع کاربردی کیفیت عالی، عبارت لامبدا و سربارگذاری عملگرها و همچنین الگوهای فن ای بسیار شگفت انگیز کار نموده است و ضعف جاوا را پوشش داده میباشد.

در لحاظ داشته باشید که شما نمی توانید کلاً جاوا را نادید بگیرید این دو گویش در کنار هم رابطه ها بسیار از صمیم قلب ای دارا هستند و میتوانند در یک پروژه به طور هم زمان به فعالیت برده شوند.

اگر که شما یک نرم‌افزار نویس سزاوار می باشید و قصد دارید که در نرم افزار نویسی پیشرفت فرمائید به شما سفارش می‌کنیم که به صورت ظریف از کاتلین به کارگیری فرمائید. کاتلین از گویش جاوا بسیار بهبودیافته خیس میباشد.برای آغاز یادگیری گویش کاتلین بایستی یک شناخت مقدماتی با گویش جاوا داشته باشید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۷:۲۱ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)