مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

تمرکز تیم Solid روی تجربه توسعه دهندگان

Tyson: شما تمرکز متعددی روی پیشرفت طراحی اپلیکیشن در عملکرد داشته اید و پژوهش ها پهناور ای را نیز دراین مورد ایفا داده اید. با مشاهده خلق و خوی Solid و تحلیل معیارهای متفاوت می‌بینیم که حقیقتا تلاش بسیار خیر دارااست ولی به لحاظ اینجانب این کالا تجربه بسیار خیر و خوبی را نیز به گسترش دهندگان ارائه میدهد. آیا تمرکز دسته شما روی این موضوع میباشد یا این که تنها این یک اثر جانبی خرسند کننده برای گسترش دهندگان است؟


جواب Carniato در مورد تجربه توسعه و گسترش دهندگان در Solid
اینجانب عمل خویش را با Knockout شروع کردم به این دلیل‌که عشق و علاقه متعددی به DX یا این که تجربه بسط دهنده دارم. با وجود این که ابزاری که ساخته بودیم را دوست داشتم البته در عین اکنون همگی اشکالاتی که به وسیله بسط دهندگان ذکر می‌شد را نیز می دیدم. به همین انگیزه بدین اندیشه افتادم که چه‌طور می‌توانیم این اشکالات را برطرف کنیم. در تک تک ارتفاع این مسیر اینجانب تلاش کردم از غرض خویش بدور نشوم و کل تلاشم این بود که همت بهتری را ارائه دهم. یک کدام از خصوصیت های مهمی که سبب ساز توانمند بودن Knockout می‌شد الگوهای داده مقدماتی و قابل تعریف‌و‌تمجید بود که تاثیر متعددی روی تجربه توسعه و گسترش دهندگان داشت.

در واقع اینجانب جای اینکه روی مفاهیم انتزاعی تمرکز داشته باشم تلاش کردم ابزارهای جان دار را پیدا کنم. به همین انگیزه جواب اینجانب به‌این پرسش این میباشد که هم مجموعه ما تمرکز خیر برای بهبود تجربه گسترش دهندگان داشت و هم بقیه هدف ها ما تاثیر خیر روی تجربه بسط دهندگان گذاشتند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۱:۵۰ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)