مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

بررسی صفحه نمایش اپلیمیشن

کدام نوع برگه اکران تلفن همراه گوشی برای شما مطلوب خیس میباشد؟

همان طور که مشاهده کردیم، هر اصطلاح محدود به یک سازنده وجود ندارد، از جمله AMOLED فقط وابسته به سامسونگ و رتینا مدام برای اپل وجود ندارد(اگرچه هیچ خالق دیگر از این اصطلاح استعمال نمی نماید). برگه اکران های IPS LCD آیفون در حال حاضر به وسیله ال جی ساخته می‌شوند و سامسونگ برگه اکران های iPad اپل را می‌سازند و همگی دستگاه های سامسونگ نیز AMOLED نیستند.

 

این که طراحی اپلیکیشن  یک برگه اکران را بهتر از سایر دسته بندی کنیم فعالیت دشواری میباشد زیرا هر مورد مزایا و معایب خودشان را دارا‌هستند. برای تمامی این نوع شیت اکران ها دو چیز را می شود به طور انقطاع اعلام کرد؛ یک کدام از این که داده های فنی و عددی را موقع مقایسه دو برگه اکران تلفن همراه های تلفن همراه قطعا مد لحاظ داشته باشید البته این را هم بدانید که همت این کاغذ اکران ها در دنیای حقیقی از اهمیت بیشتری شامل است.

 

ناممکن میباشد که ترازو کیفیت یک کاغذ اکران را از روی اعداد و ارقام تشخیص دهید، بلکه بایستی آن را در فعالیت نیز آزمون فرمایید تا مشاهده کنید از لحاظ شما خوب میباشد یا این که بد، این که آیا شدت اشباع رنگ ها، ترازو نوروروشنایی یا این که کنتراست، زوایای روئت کرد و بقیه خصوصیت های آن را می پسندید یا این که نه.

 

همانگونه که IPS LCD ورژن توسعه یافته خیس ال سی دی بود، Super AMOLED هم بالاتر از یک AMOLED بی آلایش ی پیش فرض میباشد و لایه ی واکنش به لمس را جای اینکه تحت عنوان یک لایه بالایی روی کاغذ ساخت‌و‌ساز نماید باطن خویش کاغذ اکران ساخته میباشد.

 

در سود برگه اکران های Super AMOLED، بهتر از ورقه اکران های AMOLED نوروروشنایی خورشید را باطن کاغذ در دست گرفتن می نمایند و علاوه بر این باتری کمتری نیز مصرف می نمایند.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۵:۵۹ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)