مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

نکات مهم در طراحی اپ

 رابط های API اندرویدی را بشناسید
شما می بایست بتوانید با طراحی اپلیکیشن رابط های نرم‌افزار نویسی نرم‌افزار اندروید یا این که به عبارتی API براحتی عمل نمائید. یک API اساسا یک کتابخانه کد منبع از پیش ساخته میباشد و مجموعه هایی از کلاس ها یا این که بسته ها را در دست شما قرار میدهد که گسترش دهندگان را حاذق می سازد تا با بعضا خصوصیات به راحتی کد را برای اپلیکیشن های خویش بنویسند.

به عنوان مثال بسته android.content به شما اذن میدهد نرم افزار کاربردی خویش را دسترسی داده و اطلاعات را بر روی یک دستگاه منتشر نمایید، یا این که بلوتوث یا این که همت دوربین باطن اپ را فعال نمائید. | برای دیدن لیست بدون نقص بسته های API اینجا را مشاهده کنید.

- یک نرم افزار اندروید تولید نمایید
بعداز اشراف بر جاوا و شناخت و عمل کردن با API ها، دیگر می‌توانید به‌تدریج استارت به ساخت و ساز برنامه تلفن همراه نمایید.

خب مطلقا او‌لین اپ شما بدون نقص نخواهد بود و احتمالاً خیلی سریع از آن ناامید خواهید شد! البته یک توشه میتوانید اثبات نمائید که میتوانید یک اپ کاربردی اندرویدی ساخت‌و‌ساز فرمایید – حتی‌د‌ر حد خیلی ابتدایی. زمانی تحت عنوان یک اپلیکیشن نویس اندروید تازه کار می‌خواهید در جایی سرگرم به فعالیت گردید، کارفرمایان غالباً انتظار ندارند که یک توسعه و گسترش دهنده اندرویدحرفه ای باشبد و برای بخش اعظمی از آن ها مبتدی و تازه کار بودن نیز کفایت می نماید.

- تا می‌توانید برای تبدبل شدن به یک نرم افزار نویس اندروید تجربه کسب فرمائید
استارت به عمل در یک صنعت نو برای شناختن آن حوزه و تخصصی شدن، به بازه زمانی، شکیبایی و طاقت فرسا کوشی نیاز دارید.

مهارت ها و مخاطبین مربوطه می‌توانند نقش مهمی در اجرای نقش تحت عنوان گسترش دهنده داشته باشند، البته تهیه نمودن تجربه قادر است به شما یاری دهد تا حتی سریع خیس به مرحله بعدی عمل خویش بروید.

فراگیری، سوله های آموزشی و جای سازی میتواند به شما در کسب مهارت و تجربه مربوطه یاری دهد تا بتوانید تحت عنوان یک بسط دهنده مشتاق آغاز فرمائید.

مهارت هایی که به دست میاورید را می‌توانید به رزومه (CV) خویش اضافه فرمائید که در گفتمان های شغلی شما موثر می‌باشند. با اینکار می‌توانید ادراک بهتری از نقشی که می‌خواهید به آن بپردازید و بضاعت خویش را تحت عنوان یک گسترش دهنده نشان دهید داشته باشید.

- برای اینکه جایی استخدام گردید، به توضیحات شغلی که کارفرمایان می نویسند اعتنا نمائید
اعتنا کردن به توضیحات شغلی که کارفرمایان برای جذب نیرو می‌دهند می‌تواند ایده خیر راجع‌به آنچه کارفرمایان در‌پی آن می‌باشند و مهارت هایی که نیاز دارا‌هستند به شما بدهد. این به شما امداد می نماید تا با دقت به مهارت هایی که دارید بتوانید به راحتی با دیگر افراد رابطه برقرار کرده و با آن‌ها همیاری فرمایید و یک شوق حقیقی وواقعی برای توسعه و گسترش اندروید به شما نشان می‌دهد.

شناخت با مأموریت سازمانهایی که برای آنان درخواستی می فرستید نیز یک کدام از نکات اساسی برای استخدام شدن در ان کمپانی میباشد و یک امتیاز برای شما به حساب آورده می شود.


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۸:۰۱ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)