مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

اپ های اندرویدی



Pocket Casts
pocket-casts

سیستم استدلال اندروید تا طراحی اپلیکیشن به اینجا در رابطه با پادکست‌ها با ایرادات متعددی مواجه بوده اما اپ Pocket Casts کوشش داراست این راه را تغییر‌و تحول دهد. این اپلیکیشن برای گوش دادن به پادکست آیتم عشق‌تان بسیار عالی میباشد و حتی میتواند دربین دستگاه‌های گوناگون سینک خواهد شد تا بعدا از جای جای‌ای که پادکست را متوقف کردید به گوش کردن ادامه دهید.

دانلود نرم افزار Pocket Casts برای اندروید



LiveXlive
LiveXLive-Streaming

LiveXlive توانسته با این اپلیکیشن، خدمت استریم رادیو را ارتقاء و بهبود ببخشد. این نرم‌افزار به وسیله سایت Slacker پشتیبانی می شود و یوزرها با نصب آن قادرند به پلی‌لیست‌های پیشنهادی Slacker گوش دهند، یکی پلی‌لیست‌هایی که به وسیله بقیه یوزرها درست شده را گزینش یااینکه یکی‌از پلی‌لیست‌هایی که مختص به یک حالا و هوای به خصوص میباشد را پخش نمایند.

دانلود نرم افزار LiveXlive برای اندروید



Songkick Concerts
songkick

این اپ در واقع پلی میباشد فی مابین آوا‌هایی که در موبایل دارید و کنسرت‌هایی که در حوالی شما برگزار می شود. این نرم‌افزار بعد از نصب با نسخه برداری موزیک‌های شما در شرایطی‌که که خواننده آیتم عشق و علاقه‌تان در محل حریم کنسرت داشت، شما‌را با خبر می‌نماید. همینطور می توانید بلیط‌های کنسرت را نیز از درون نرم افزار رزرو نمایید.

دانلود اپ Songkick Concerts برای اندروید



اسپاتیفای
spotify / اسپاتیفای

اسپاتیفیای با تیم عظیم موسیقی که در مشت دارااست به پلتفرم اساسی برای استریم موسیقی به طور بدون پول و یا این که مبلغی تبدیل شده‌است. در‌این نرم‌افزار میتوانید به پلی‌لیست‌هایی که با هوش تصنعی ساخته شدند گوش دهید یا این که یک کدام از پلی‌لیست‌های دوست داستنی و فوق‌العاده آن را پخش نمائید. اسپاتیفای را می‌اقتدار جزو شایسته ترین اپ دانلود ترانه نیز به اکانت آورد با این تفاوت که بایستی برای اینکار حساب پرمیوم داشته باشید. برای شناخت با ادله برتر بودن اسپاتیفای می توانید به‌این مقاله مراجعه‌کنید.

دانلود اپلیکیشن اسپاتیفای برای اندروید



Stitcher
stitcher

این اپ به شما اذن میدهد به طور تقریب به همه پادکست‌های جان دار دسترسی داشته باشید. این پادکست‌ها مبنی بر قضیه دسته‌بندی گردیده‌اند که میتوانید بر طبق اسم، آنان را کاوش نمائید یااینکه پادکست‌های پیشنهادی اپ مانند CNN و یا این که ESPN را پخش فرمایید.

دانلود اپ Stitcher برای اندروید



شایسته ترین اپ های فایده وری و مدیر بازه
Any.do
any-do / شایسته ترین اپ طرح ریزی

Any.do یک اپلیکیشن برای تنظیم لیست میباشد. در‌این اپ می توانید یک لیست خرید صحیح فرمایید و آن را در بقیه دستگاه‌های خویش و یا این که با سایرین به اشتراک بگذارید. همینطور میتوانید از آن برای رئیس بازه زمانی و امور نیز به کار گیری فرمایید.

دانلود اپلیکیشن Any.do برای اندروید





همینطور بخوانید:
مقایسه iOS 13 با اندروید 10 ؛ کدام سیستم دلیل گوشی بهتر میباشد؟
به محض اینکه از Evernote استعمال فرمائید این اپ تبدیل به مهم‌ترین قسمت در طرح ریزی و مدیر شغل های شما میشود. یک کدام از شایسته ترین امکان‌های Evernote امکان تشخیص اپتیکال حروف میباشد که با به کارگیری از آن می‌قدرت در متن یک تصویر کاوش کرد.

دانلود اپ Evernote برای اندروید



IFTTT
ifttt

IFTTT که مخفف عبارت «If This, Then That» میباشد به شما امداد می‌نماید فارغ از نیاز به داشتن دانشی در قضیه کدنویسی، بین خدمت‌های آنلاین گوناگون مکانیزم‌های اتوماتیک ساخت و ساز و کل آنها را به طور یکجا رئیس نمایید. IFTTT بیشتر از همگی برای در اختیار گرفتن دستگاه‌های منزل هوشمند مطلوب میباشد.

دانلود نرم افزار IFTTT برای اندروید






برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۸:۳۲ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)