مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

نحوه ارتقا امنیت گوشی موبایل


برخی از  طراحی اپلیکیشن این اپ‌ها عبارتند از Chase ، Bank of America، Vanguard، ScottTrade و Mint. به علاوه تعداد متعددی از نهاد‌های پهناور مالی دیگر نیز وجود دارا‌هستند که برنامه‌های خویش را برای IOS و اندروید منتشر کرده‌اند. صراحت دارد که رابطه امن در مرورگرهای موبایل‌های هوشمند پشتیبانی می شوند البته در حالتی که از اپ‌های موثق و قانونی به کار گیری فرمائید، به جهت وجود خصوصیت‌های امنیتی بیشتر در آنان، به هنگام ساخت رابطه از امنیت بیشتری برخوردار خواهید شد.

- اطلاعاتی را که یک نرم افزار قادر است به آن ها دسترسی داشته باشد، در دست گرفتن نمائیدشاید هزاران توشه این پیغام را روی آیفون خویش مشاهده کرده‌اید:


هک تلفن همراه،ارتقا امنیت تلفن همراه‌خرید چکی گونه های سمعک سوای سودبرای خرید این ست 3تکه دخترونه کلیک کن
ترفند دوری از هک موبایل های هوشمند


پیام‌های بخش اعظمی با این مضمون "AppName Would Like to Access Your Data” وجود دارا هستند. این داده ها میتوانند مشتمل بر تصاویر، شرایط‌های جغرافیایی، مخاطبان و... باشند. مدام مراقب باشید و صرفا روی OK کلیک نکنید. در حالتی که شما مدام روی هر چیزی کلیک میکنید، بهتر میباشد که آیتم Don’t Allow را گزینش کرده و در‌حالتی که بعداز آن نتوانستید از نرم افزار استعمال فرمائید، می توانید به طور دستی به مرحله گذشته برگردید و اذن‌ی دسترسی را برای آن صادر نمایید. اکثر زمان ها این پیغام‌ها مرتبط با درخواست‌های متعارف و رسمی می باشند و هیچ آسیبی ساخت و ساز نخواهند کرد البته بهتر میباشد که جانب احتیاط را رعایت فرمایید.


درباره‌ی اندروید، دراین باره نیز حالت بدتر میباشد چون بعضی از اپ‌ها با اخذ جواز به همگی‌ی داده ها دسترسی خواهند داشت، حتی اطلاعاتی که به آن ها احتیاج ندارند. شما میتوانید با مطالعه‌ی نوشته‌ی‌علمی‌های منتشر گردیده، با شیوه‌های حفاظت از داده ها خویش در قبال اپ‌های اندوریدی که بیش تر از حد برای دسترسی به داده ها جواز اخذ می‌نمایند، آشنا گردید. مجوزهای جانور در اندروید بسیار بیشتر از جواز‌ها در ios می باشند براین اساس چنانچه از یوزرها اندروید می باشید بایستی بیشتر مراقب باشید.


۷- از داده ها خویش ورژن‌ی پشتوانه تنظیم نمائیدتولید ورژن‌ی حمایت کننده از تلفن همراه هوشمند قادر است در مواردی که آن را در توالت جا میگذارید و فراموش میکنید آن را بردارید یا این که در مواقعی که تلفن همراه شما دزدیده گردیده و بدون چاره میباشید داده ها آن را از خط مش به دور تمیز فرمائید، به شما یاری خواهد.


در حالتی‌که بک‌آپی از داده ها خویش نداشته باشید، درصورت دزدیده شدن تلفن همراه، همگی‌ی داده ها آن را از دست خواهید بخشید. در شرایطی که بک‌آپ ساخت گردیده را روی خویش موبایل یا این که در فضای ابری ذخیره فرمایید، میتوانید داده ها تلفن خویش را تمیز کرده و همگی‌ی آنها را مجددا روی موبایل تازه خویش داشته باشید. به علاوه میتوانید بوسیله iTunes، موبایل هوشمند خویش را با کامپیوتر سینک نمایید یا این که داده ها آن را بوسیله‌ی iCloud، به فضای ابری برگردانید.


در اندروید، ابزاری داخلی برای بک‌آپ گیری پباده سازی گردیده البته این ابزار نمی‌تواند شبیه ابزار پباده سازی گردیده برای ios، از همگی‌ی داده ها تلفن شما بک‌آپ تهیه و تنظیم نماید. در ازای، شما می بایست به نرم‌افزار‌های third-party مو جود در Google Play توکل فرمائید تا بتوانید از تلفن همراه خویش به طور بدون نقص حمایت کننده‌گیری فرمایید. اعتنا داشته باشید که در اندروید خصوصیت خاصی وجود دارااست که با استعمال از آن میتوانید از شیوه بدور داده ها موبایل خویش را تمیز فرمایید ولی برای فعال سازی و به کار گیری از آن، در صدر می بایست آن اپ خاص را نصب نمایید.


۸- سیستم‌ادله موبایل خویش را بروزرسانی نمائیدهمان طور که شما به طور منظم، آپ تو دیت‌های امنیتی مایکروسافت را روی کامپیوتر خویش نصب می کنید، نصب پایانی آپ دیت‌های منتشر گردیده برای موبایل هوشمندتان نیز می تواند ایده‌ی نیکی باشد. می توانید یک سری روز پس از نشر آپ دیت تازه، شکیبایی فرمایید و مطمئن گردید که با بروز‌رسانی موبایل، مشکلاتی مانند پایین آمدن ارتفاع قدمت باتری و... برای تلفن همراه شما تولید نخواهد شد و بعدا تلفن همراه را به روز فرمائید.


۹- وایرلس و بلوتوث را خاموش نمائیدهنگامی که در منزل نیستید، بهتر میباشد که وایرلس و بلوتوث خویش را خاموش فرمایید و در‌حالتی که میتوانید از ارتباطات G۳ و G۴ به کارگیری نمایید. هر بازه که به یک کانال‌ی بی‌سیم نامطمئن متصل گردید، به هکر‌ها اذن داده‌اید تا از روش کانال، داده ها شما‌را به طور اجمالی ارزیابی نمایند. حتی چنانچه در اکنون انجام عملیات بانکی یا این که شغل های دیگری که به داده ها حساس نیاز دارا‌هستند، نباشید، با این درحال حاضر هکر میتواند با اتصال به موبایل هوشمند شما، داده ها و... را به سرقت پیروزشود.


هنگامی در امر بلوتوث سخن میکنیم، میبینیم که هک شدن از این نحوه کمتر ترویج داراست. البته وقتی به محبوبیت آن اضافه می شود که عموم از تکنولوژی‌هایی بالاتر از هدست استعمال می‌نمایند. امروزه شما ساعت‌هایی دارید که با تلفن‌تان از روش بلوتوث در رابطه میباشد به علاوه می‌قدرت به برنامه‌های تناسب اندام و بقیه تیم گجت‌های صاحبخانه دیگر نیز، اشاره نمود. در حالتی‌که بلوتوث پر‌نور و قابل مشاهده باشد، راهی برای هکر‌ها ساخت‌و‌ساز می‌نماید تا بتوانند داده‌هایی را که در میان دستگاه بلوتوثی و تلفن شما رد و بدل می گردند را ببینند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۶:۱۳ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)