مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

دانلود UI اپلیکیشن خبری Truth

دانلود UI اپلیکیشن خبری Truth


توضیحات
درین پست از طراحی اپلیکیشن  مرجع فراگیری UI و UX فارسی قصد داریم تا UI نرم‌افزار خبری Truth را به شما معرفی کنیم. در واقع کیت های UI تیم ای استاندارد از المان ها برای پباده سازی رابط کاربری می باشند، که با به کار گیری از آن ها به راحتی و در کمترین مقطع ممکن میتوان یک رابط کاربری تازه برای هر تارنما یا این که اپلیکیشنی پباده سازی کرد.

این کیت پباده سازی UI اپ خبری مشتمل بر بیشتراز 19 کاغذ امروزی و اثرگذار پباده سازی گردیده با فرمت های XD و PSD میباشد که به نیکی سازمانه یافته اند و به راحتی میتوانبد در کمتر از تعدادی دقیقه صفحه ها جدیدتری پباده سازی نمایید.در بازار جهانی UI8 با ارزش 19 دلار به فروش می رسد که ما آن را به بدون‌پول در اختیارتان قرار داده ایم. این صفحه ها کیفیت خیر دارا هستند و ساختار منظمی دارا هستند.

این UI کیت به شما قابلیت می دهد تا مطابق با ذوق وسلیقه خویش آن را فردی سازی کرده و تغییر و تحول دهید. یار با این UI برنامه یک فولدر کمکی جای دارد که به شما امداد می نماید تا ریلکس خیس از آن به کار گیری فرمایید. با دانلود این کیت یک فونت گوگل هم به مجانی در دست شما قرار می گیرد.شما به راحتی می توانید این صفحه ها مهیا گردیده را در هر سایزی که میخواهید استعمال فرمایید و با قرار دادن این صفحه های کنار هم قالب متبوع خویش را بسازید.

طریق به کارگیری از این پروژه
این کیت پباده سازی که قادر است برای گسترش دهندگان برنامه های موبایلی موثر باشد، با دو فرمتXD و PSD به مجانی از روش همین کاغذ قابل دانلود میباشد و با اعتنا به لایه گشوده بودن می‌توانید آن را به آسانی بوسیله اپلیکیشن XD یا این که Photoshop دستکاری نمائید.

خصوصیت های UI Kit برنامه خبری Truth
دارنده بیشتراز 19 کاغذ ی مهیا
استعمال از فونت بدون‌پول گوگل
پباده سازی امروزی و دیدنی
پشتیبانی از گرید bootstrap
قابل دستکاری و فردی سازی


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۰:۴۴ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)