مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

اپ موبایل

حتی طراحی اپلیکیشن  برای بعضا موردها بدون پول هم وجود دارااست. وبسایت هایی که با خصوصیت های بسیار معمولی، یک اپلیکیشن عادی و بی آلایش به شما ارائه خواهد اعطا کرد. قطعا برای شما پیش آمده میباشد که هنگامی وارد یک دکان میوه می‌شوید، اشکال متفاوت از یک میوه را با بها های متفاوت وجود داراست. حتی بعضی از ضایعات میوه را به بدون‌پول سوای اخذ هزینه به شما خواهند اعطا کرد. حقیقت ایجاد نرم‌افزار های گوشی نیز به همین شکل میباشد. ارزش و هزینه اساسی را ترازو ساعتی که کد نویسان و طراحان و توسعه و گسترش دهندگان برای پباده سازی و آزمایش و بهبود آن نهاده اند را انتخاب می نماید.
پباده سازی اپلیکیشن یک هنر میباشد، هنری برگرفته از گرافیک، نظارت سیستم ها، مهندسی ایجاد و بسط اپلیکیشن، نرم‌افزار نویسی، تلاش و تاثیرگذاری، پس قیمت نرم‌افزار شما به اندازه معیار هنر این موردها میباشد.
شرکتهای و افراد متعددی درین حوزه پباده سازی اپلیکیشن سرگرم به عمل می‌باشند و ممکن میباشد مخارج مختلفی را برای شما احتساب کرده و از شما اخذ نمایند، اما گزینش و حق تقدم شما این میباشد که چه واحد سنجش از کیفیت برای برنامه آیتم نظرتان یا این که مقیاس طرح کسب و عمل لازم، جهت پیاده سازی برای ساخت‌و‌ساز اپ گوشی در چه حدی می‌باشد. بعضا از شرکت ها طراح و گسترش دهنده اپلیکیشن گوشی این اطمینان را به شما خواهند بخشید که پیش از پیاده سازی اپ شما در آستانه متناسب به نیاز شما مخارج آن به حساب آوردن گردد، چراکه نیاز شما میباشد که هزینه را به حساب آوردن خواهد کرد.
در شرایطی که هزینه ای فراتر از خدماتی که قصد دارید ارائه دهید یا این که حتی تحت خیس، در هر دو موقعیت میتواند از حیث مالی و حتی هنگامی، برای شما با ضرراتی یار باشد، به دلیل آن که کمتر از حد انتظار شما پباده سازی گردد و نیازهای شمارا نتواند رفع نماید، ممکن میباشد در اجرای موردها اجرایی شما ایراد ساخت گردد.
ارائه سرویس ها پباده سازی و پشتیبانی نرم افزار تلفن همراه به طور ماهیانه:در صورتی‌که پروژه مد لحاظ صاحبکار، در شرایط بلند بازه باشد و نیاز به گسترش استوار و پشتیبانی آنی داشته باشد، دیگر موقعیت به حساب آوردن هزینه با پیشین متعدد خواهد بود و کمپانی و گروه طراح مبتنی بر وسعت فعالیت ماهیانه و نکات توسعه و گسترش برای هر نفر برای ساعت مشخص برای فرد صاحبکار در هر ماه اعلام هزینه خواهد کرد.
هنگامی که شما می‌خواهید پروژه پباده سازی نرم‌افزار را قبول فرمائید، با چهار مسئله اصلی روبرو خواهید شد که باید هر یک به صورت جدا احتساب هزینه گردد:
هزینه پباده سازی در اختیار گرفتن پنل مدیراصلی ترین قسمت در به حساب آوردن هزینه یک سیستم نرم‌افزار قسمت در دست گرفتن پنل یا این که به عبارتی رئیس پنل آن هست، به این دلیل‌که قلب سیستم و موتور تحریک کننده پروژه نرم افزار در اختیار گرفتن پنل یا این که به عبارتی پنل دسترسی آن خواهد بود. هزینه پباده سازی و توسعه و گسترش در اختیار گرفتن پنل رئیس نرم افزار گوشی بر اساس تجهیزات و ماژول هایی میباشد که نیاز در مجموع در مدت ای حدود 10 تا 20 میلیون تومان احتساب میگردد.
هزینه پباده سازی نرم افزار اندرویددر پروژه ممکن میباشد شما در اختیار گرفتن و دسترسی به پنل رئیس از پیش پباده سازی گردیده باشد و یا این که شما صرفا به یک اپلیکیشن اندرویدی منقطع نیاز داشته باشید که بها ساخت و ساز نرم‌افزار اندروید و گسترش آن به طور Native در واحد سنجش همگانی در مقطع ای در میان 7 تا 15 میلیون تومان خواهد بود و در صورتی‌که که به طور اینترنت ویو webview پباده سازی خواهد شد، نزدیک به 4 تا 7 میلیون تومان فاکتور می گردد.
هزینه پباده سازی نرم افزار iosهزینه پباده سازی برنامه ios اپل نسبت به اندروید فراتر خواهد بود. استدلال این قضیه هزینه بالای ابزار و برنامه نویس ها کارشناس و مشقت عمل بالا در قضیه پباده سازی برنامه ios می‌باشد. سیستم استدلال ios بصورت انحصاری برای تولید ها کمپانی اپل پباده سازی می گردد. از خصوصیت های برنامه های خاص این سیستم استدلال می شود به باکیفیت، پایداری بالا و سرعت اجرای نسبتا بالا اشاره نمود. خویش این جریان نیز متعلق به hardware کار کشته موبایل های آیفون خواهد بود. در مرزوبوم ما موسسه ها زیادی این آمادگی را داشته که تولید اپ ios شما‌را با مطلوب ترین سرویس ها و شایسته ترین بها به انجام برسان


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۴:۱۷ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)