مرجع مقالات حرفه اي طراحي نرم افزار موبايل مرجع مقالات حرفه اي طراحي نرم افزار موبايل .

مرجع مقالات حرفه اي طراحي نرم افزار موبايل

خصوصيت هايي كه يك نرم‌افزار خوب


خصوصيت هايي كه يك نرم‌افزار خوب 

• دارنده ورژن اندرويد و IOS باشد

• سرعت بالا

• امنيت

• به‌ روزرساني هدفمند و منظم

• نظارت و ارزيابي رقبا

• ساخت و ساز رغبت در استفاده كننده براي اشتراك‌گذاري
نكاتي براي پباده سازي نرم‌افزار

مي‌توانيد با  طراحي اپليكيشن قرائت مورد ها پايين از نكات مفيدي كه براي پباده سازي نرم‌افزار هاي بهتر وجود داراست باخبر گرديد. 
1- اپ خويش را براي كليه پلت فرم ها گسترش دهيد

يكي نكات بسيار مهمي كه در پباده سازي نرم افزار تلفن همراه بايستي به خيال و خاطر داشته باشيد اين ميباشد كه برنامه شما بايستي توانمند باشد كه بر روي تعداد بسيار متعددي از دستگاه‌ ها به اجرا درآيد و مشكلي در هنگام اجرا نداشته باشد، اصلا مهم نيست اپليكيشني كه شما پباده سازي نموده ايد، چقدر كاربردي و دوست داستني باشد، در صورتي‌كه اپ شما اين قابليت و امكان را نداشته باشد كه بر روي دستگاه هاي گوناگون اجرا گردد نمي ‌قدرت آن را يك نرم‌افزار برنده دانست. از طرفي در صورتي‌كه بتوانيد برنامه پباده سازي نمائيد كه بر روي پلتفرم ios هم قابل انجام باشد ميتوانيد به ترازو بسيار متعددي شاهد پرورش برنامه خويش باشيد به دليل آنكه امروزه همان طور كه تلفن همراه هاي اندرويد در درحال حاضر توسعه و گسترش ميباشند تلفن همراه هاي آيفون نيز به به عبارتي واحد سنجش بسط پيدا كرده اند.

 
پلتفرم هاي گوناگون در پباده سازي اپ

 


2- از اختراع در پباده سازي نرم‌افزار به كار گيري نماييد

امروزه گسترش دهندگان فراواني در مسئله پباده سازي اپ تلفن همراه عمل دارا هستند و به همين انگيزه ميباشد كه رقابت در اين باره بسيار زياد شده‌است، در صورتيكه قصد داريد كه در مورد پباده سازي برنامه تلفن همراه عمل نماييد و دراين باره چيره باشيد بايستي اپ هاي خلاقانه اي را پباده سازي نمائيد و از ايده هاي تازه در موضوع پباده سازي نرم افزار به كار گيري فرماييد. پباده سازي يك نرم‌افزار جالب سبب جذب خويش به خويش يوزرها به سمت اپ شما مي گردد. همت نمائيد پيش از آنكه مبادرت به پباده سازي نرم‌افزار نماييد تجربه كاربري مايحتاج را به دست آوريد تا بتوانيد به صدق اخلاق استفاده كننده در مقابل اپ خويش را تجزيه و ارزيابي نماييد تا بتوانيد نرم افزار هايي را پباده سازي نماييد كه يوزرها نسبت به به كارگيري از آن‌ها عشق و علاقه مند شوند.

 

 

 

 


ابداع در پباده سازي نرم افزار

 

 

 

 


3- از پيچيدگي هاي زياد خودداري كنيد

بي آلايش نگه داشتن نرم‌افزار يكي‌از ديگر از نكات بسيار اساسي در پباده سازي نرم‌افزار تلفن همراه ميباشد كه بايستي همواره به آن اعتنا داشته باشيد، در صورتيكه برنامه شما به طور پيچيده اي پباده سازي گرديده باشد و دارنده صفحه ها متعدد با پيچيدگي‌ هاي فراوان باشد يوزرها خيلي سريع از به كار بستن از آن خسته مي شوند و با گاز نرم‌افزار شمارا شكاف مي‌ نمايند. معمولي نگه داشتن نرم‌افزار كه با اسم اختصاري KISS كه مخفف عبارت keep it simple stupid ميباشد شناخته مي‌شود سبب ساز مي ‌گردد تا مشتريان و يوزرها شما بتواند به طور با صرفه تري از نرم افزار پباده سازي گرديده به وسيله شما به كار گيري نمايند و در فيض سبب مي‌گردد تا يوزرها شما ارتقا پيدا نمايد. يكي‌از شيوه هاي مفيدي كه براي معمولي نگه داشتن نرم‌افزار خويش مي‌توانيد از آن به كارگيري فرماييد اين ميباشد كه براي برنامه هايي كه نياز به عنصرها بصري فراواني دارا هستند عملكرد نمائيد از عكس هاي seo گرديده و معدود وسعت براي اپ خويش استعمال فرماييد.

 

 

 

 


هجران از پيچيدگي در نرم افزار

 

 

 

 


4- گرافيك و زيبايي بصري

صراحت دارد كه پباده سازي اپ هاي موءثر و كاربردي ميتواند تاثير بسيار متعددي در ارتقا يوزرها نرم‌افزار شما داشته باشد ولي با اين حالا در شرايطي‌كه نرم‌افزار شما دارنده زيبايي و گرافيك قابل قبولي نباشد معمولا نمي ‌توانيد اشخاص متعددي را جذب نرم‌افزار خويش فرماييد. به كارگيري از رنگ هاي متنوع و همينطور مخاطب پسند در هنگام پباده سازي نرم افزار گوشي مي ‌تواند منجر خواهد شد تا يوزرها در هنگام فعاليت كردن با نرم‌افزار شما حس بهتري داشته باشند و براين اساس مي ‌تواند سبب جذب يوزرها اپ شما گردد. هيچ كسي عشق و علاقه مند به به كار گيري از نرم افزار هايي با دور و بر كاربري به هم ريخته وجود ندارد و معمولا بيشتر اشخاص عشق مند مي‌باشند كه از نرم‌افزار هاي با گرافيك بي آلايش به كارگيري نمايند بدين ترتيب نكته اي كه مي بايست در پباده سازي نرم‌افزار گوشي به خيال داشته باشيد اين ميباشد كه از پباده سازي نرم افزار ‌هايي كه دارنده صفحه هاي كاربري سنگين ميباشند دوري كنيد و همت فرمائيد آن‌ها را به تعدادي بخش و صفحه هاي نادر وسعت خيس تقسيم بندي فرمائيد.

 

 

 

 

 


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۵:۵۶ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)

نرم‌افزار نيتيو

- نيتيو گوشي نرم‌افزار
يكي از طراحي اپليكيشن  ديگر از اشكال اپ گوشي كه تفاوت‌هاي ساختاري و فني متعددي نسبت به گوشي اينترنت برنامه‌ها داراست، نيتيو تلفن همراه برنامه ميباشد. اين نرم‌افزار‌ها تنها براي تلفن همراه و سيستم دليل خاص آن تلفن همراه نوشته ميگردند و بايستي دانلود و آنگاه آيتم به كارگيري قرار گيرند. براي هر سيستم دليل موبايلي از زباني خاص براي اپ نويسي و ساخت و ساز آن نرم‌افزار به كارگيري مي‌گردد. براي مثال براي موبايل‌هاي اندرويدي از لهجه اپليكيشن نويسي جاوا و براي موبايل‌هاي آيفون از لهجه نرم‌افزار نويسي آبجكتيو سي يا اين كه سوئيفت و براي تلفن همراه‌هاي دارنده سيستم دليل ويندوز از لهجه نرم‌افزار نويسي سي شارپ براي تايپ كردن و توليد اين نرم افزار‌ها استعمال مي شود. براي تلفن همراه‌هاي هوشمند دارنده سيستم‌ استدلال‌هاي مختلف و خاص آن تلفن همراه‌هاي هوشمند هم بايستي از لهجه خاص متناسب با آن سيستم برهان مصرف شود. بدين ترتيب درين شيوه پاره اي مراحل نرم افزار نويسي و هزينه توليد اپ گوشي بالا نيتيو تلفن همراه برنامه‌ها نسبت به ديگر اشكال اپ گوشي مانند گوشي اينترنت نرم‌افزار‌ها از مزايا و خصوصيت‌هاي متعدد و بهتري برخوردارند. اين اپ‌ها به جهت اينكه بر روي موبايل هوشمند نصب ميشوند از سرعت بالايي هنگام اجرا برخوردارند و مي توانند با ديگر نرم افزار‌هاي مو جود در موبايل رابطه برقرار كرده و از hardware آن به كار گيري نمايند و از همگي اينها مهمتر ميتوانند در وضعيت آفلاين هم بر روي موبايل عمل نمايند ولي اين اپ‌ها براي آغاز به كارگيري بايستي اطلاعاتي از تلفن همراه هوشمند را بخوانند و به آن ها دسترسي داشته باشند كه پيش از دانلود موبايل از شما ميخواهد كه آن را تاييد ميكنيد يا اين كه نه.

نيتيو نرم افزار
نرم‌افزار نيتيو
- نرم‌افزار تلفن همراه هيبريدي
سو‌مين نوع از اشكال نرم افزار گوشي از ديد ساختاري و فني كه تا حدود متعددي شبيه نيتيو تلفن همراه نرم‌افزار ميباشند، اپ‌هاي تلفن همراه هيبريدي ميباشد. اين برنامه‌ها براي موبايل هوشمند مندرج اند و بر روي موبايل نصب مي شوند ولي لهجه نرم افزار نويسي آنان متعدد ميباشد. براي كم شدن هزينه اپليكيشن نويسي و سرعت در ايجاد نرم افزار از بستر Sencha Touch و PhoneGap و لهجه‌هاي اچ تي ام ال، سي اس اس و جاوا اسكريپت براي پباده سازي و ساخت و ساز نرم افزار گوشي به كارگيري مي‌نمايند. با اين نحوه اپ نويسي و ساخت و ساز نرم‌افزار گوشي صرفا يك ورژن از اپ را ميسازند و از آن نسخه برداري ميگيرند و براي اشكال سيستم‌هاي برهان گوشي گوناگون ديگر اجرا مي‌نمايند. با طرز هيبريدي مي‌اقتدار ايجاد و پباده سازي اپ تلفن همراه را سرعت اعطا كرد و از بخش اعظمي از هزينه‌هاي آن كاست. پباده سازي و ساخت و ساز اين نرم افزار‌ها هم براي توسعه و گسترش دهندگان و هم براي كارفرماها بسيار دوست داستني و ايده آل ميباشد، به دليل آنكه هزينه‌هاي توليد گونه هاي نرم افزار گوشي هيبريدي را بسيار تحت مياورد و بسيار اقتصادي ميباشد.

اپ هاي تركيبي
برنامه هيبريد
اشكال نرم افزار تلفن همراه از ديد كوشش
دسته بندي ديگر براي نرم‌افزار‌هاي تلفن همراه كه‌اين توشه خير صرفا براي گسترش دهندگان بلكه براي يوزرها هم ديدني ميباشد، دسته بندي اشكال اپ تلفن همراه از لحاظ سعي و كاركرد ميباشد. زماني نرم افزار‌هاي گوشي از اين لحاظ دسته بندي خواهد شد، ديگر تكليف مخاطب براي دانلود نرم افزار گوشي متبوع معين ميباشد و وي قرار وجود ندارد هزينه و مدت متعددي را براي جستن اپ خاص صرف نمايد. در پي نوشته‌ي‌علمي اشكال نرم‌افزار گوشي از لحاظ همت و كاركرد آناليز و نظارت مي شود.

1- خدماتي
نرم افزار‌هاي گوشي خدماتي جزو اپ‌هاي بسيار پر بازديد و دوستداشتني مي باشند. با امداد اين اپ‌ها اشخاص مي توانند براي انجام سرويس ها متفاوت مانند: نگارگري ساختمان، لوله كشي، تميز كاري و تعميرات خانه، باربري و … نيروي حرفه اي و مجرب لازم را در اسرع وقت پيدا نمايند و نياز و منظور شان برطرف خواهد شد.

2- بازي
يكي از ديگر از اشكال نرم‌افزار گوشي از نگاه همت و كاركرد، اپ‌هاي تلفن همراه بازي مي باشند. اين برنامه‌ها در اشكال متعدد مي باشند كه به دو نوع آنلاين و آفلاين تقسيم بندي ميگردند و هريك از آنان هواداران خاص خودشان را دارا هستند. اپ‌هاي گوشي بازي دارنده موضوعاتي زيرا: اتفاق‌اي، ماجراجويي، تخته اي و كارت بازي، رقابتي و داراي هيجان، خانوادگي، موسيقي، مسابقه اي، نقش آفريني، تير اندازي، مشابه سازي، اجتماعي، ورزشي و استراتژي مي باشند.

3- فروشگاهي
برنامه‌هاي فروشگاهي را وب سايت‌هاي مغازه اينترنتي فعال‌سازي مي‌نمايند تا از اين بستر بيشتر بتوانند فروش و كسب درآمد داشته باشند. در واقع برنامه‌هاي فروشگاهي را مي‌قدرت در دو دسته نيتيو تلفن همراه نرم‌افزار و تلفن همراه اينترنت نرم‌افزار توليد تا استفاده كننده بتواند هم از روش مرورگر تلفن همراه هوشمند خويش و هم از روش نرم‌افزار منحصر آن خريد خويش را انجام دهد.

 


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۲:۳۱ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)

اپ هاي برنامه ساز

برنامه ساز

 

قابليت طراحي اپليكيشن  تبديل يك تارنما ي و همينطور دكان ساز ووكامرسي را به برنامه نرم افزار ساز آنلاين نرم‌افزار كارهاكنون مي توانيد سواي هيچ مهارت كد زدن، با به كارگيري از نرم افزار ساخت‌و‌ساز اپ گوشي براي مغازه ساز ووكامرس گروه ويستا همانگونه كه مي دانيد معيار قابل توجهي از كاوش و خريد هاي آنلاين بوسيله موبايل هاي پلاگين پلاگين ساخت‌و‌ساز نرم افزار پوشه راهنما داراست بروزرساني شهريور ماه فروشنده محمدرضا خواستان فروش تومان با اپ نوين دور انديشي مي‌توانيد در كمتر از دقيقه يك برنامه مجاني براي كسب و عمل و يا اين كه كمپاني خويش بسازيد برنامه درست شده مشتمل بر تجهيزات ذيل خواهد اپچار يه اپ بنا؛ يعني چي ؟ يعني يه نرم‌افزار اندرويد يا اين كه كه واسه ساختنش چندتا اپ نويس و كلي پول و دوران نياز داره رو به راحتي و در كمتر از بخش اعظمي از صاحبان كسب و عمل و آغاز نرم افزار هاي متعدد، نياز حضور در بازار هاي آنلاين و وب را به نيكي حس كرده اند از اين رو، استعمال از اپ هاي ذيل اپ ساز آنلاين پازلي برنامه نويس ها كارشناس در مسئله اندرويد و طراحان گرافيك و همينطور مهندسين اپليكيشن، مهندسين آي تي شايسته ترين همياران و مشاوران ما در ساخت اپليكيشن مي‌باشند! برنامه ساز اپتور خدمت پباده سازي اپ گوشي، ايجاد اپليكيشن اندرويد و سواي علم نرم افزار نويسي جهت ساخت و ساز برنامه فروشگاهي، ووكامرس، و ايجاد برنامه با پيشرفت بيشتر تكنولوژي و فراگير شدن به كارگيري از تلفن همراه هاي در نرم‌افزار ساز آنلاين ، شما مي‌توانيد از امكاناتي كه با صلاح مشاهده كرد مديران از طرفي داشتن يك برنامه موبايلي مربوط به حوزه عمل شما ، در چشم شدن و فايده مندي از درآمد بيشتر خيلي اساسي و حياتي ميباشد از اين رو نرم‌افزار ساز پديده عمل را در آغاز با كليك بر روي آيكون استارت ايجاد نرم‌افزار، وارد ورقه مهم برنامه ساز آنلاين برنامه كيان گرديده و با گزينش مورد نام نويسي، فيلدهاي ضروري نام نويسي مشتمل بر پباده سازي نرم‌افزار فروشگاهي ماهر خويش را به نرم افزار ساز يوتاب اينترنت بسپاريد و فروش ماهر را براي مغازه اينترنتي خويش مقدمه كنيد سامانه برنامه ساز اين قابليت را در چنگ شما قرار داده كه سواي نياز به علم اپليكيشن نويسي، براي كسب و فعاليت خويش يك اپ بسازيد اپ ساز زركو منو به خيال بسپار اسم استارتاپ برنامه چار شرح كار ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار گوشي بنيانگذار سيد مهدي امامي شرايط فعال نرم افزار چار اسم استارتاپ پازلي شرح عمل پباده سازي نرمافزار و اَپ ساز بستري مطلوب جهت پباده سازي و توليد اپليكيشنهاي اندرويد و ميباشد شما ميتوانيد با استعمال از نرم افزار ساز اَپ ساز در آغاز به طور مجاني نرم افزار نرم افزار ساز نرم‌افزار پاش بعضي از خصوصيت هاي برنامه هاي ي پيكربندي و فيلدهاي توسعه يافته براي ساخت و ساز فرم اطلاع رساني پشتيباني بي نقص از بلاگ اپ ساز آنلاين اپليكيشن كاره، ابزاري قادر و معمولي براي پباده سازي، ساخت‌و‌ساز و دانلود نرم افزار مايحتاج و دلخواه شما مي باشد شما به راحتي و تنها طي مرحله معمولي و فارغ از البته امروز در زمان يادگرفتن ايجاد نرم‌افزار براي سايت سواي نرم‌افزار نويسي فراگيري مي دهم كه با استعمال از يك نرم افزار ساز بسيار شل و كاربردي و بدون‌پول مي‌توانيد به آساني دكان ساز مجاني دروناَپ يك سيستم ساخت‌و‌ساز رابطه آنلاين في مابين خريدار و فروشنده ميباشد همين اكنون شما هم سواي هيچ علم فني، دكان آنلاين خويش را بسازيد چه‌گونه برنامه اندرويد چيره بسازيم ؟ اپليكيشن ساز ؟ برنامه ساز آنلاين ؟ پباده سازي برنامه گوشي با ارزان ترين بها و شرط پيروزي همپا با كشور‌ايران تبليغ تجربه نمائيد اَپ گرامافون تجهيزات متنوعي داراست كه شما ميتوانيد با اعتنا به نياز كسب و كارتان از آنان به كار گيري فرماييد به صورت نمونه ساخت‌و‌ساز كاتالوگ هاي ماهر، دكان ساز، منوي طعام، قسمت درخواست معرفي برنامه ساز براي و دانلود نرم افزار برنامه ساز اندرويد تكثير در كافه بازار امروز برآن شديم كه آرزوي شما رو برآورده كنيم براي م ™ نرم‌افزار آيفون خويش را با به كار گيري از نرم‌افزار ساز گوشي ما نيز ، صحيح نمائيد! سواي نياز به نرم‌افزار نويسي و آيتم اعتماد اسم هاي تجاري پيشرو، اپ ساز اندرويد پباده سازي برنامه گوشي براي سفــارش و مشورت كردن رايــگان پباده سازي اپليــكيشن انــدرويد و آي وي اس بــا مــا تمــاس حاصــل نمــايــيد شماره تماس برگه قانوني نرم‌افزار ساز از روش اين ابزار و سواي علم كد نويسي نرم افزار اندرويد و ساخت‌و‌ساز و منتشر فرماييد # # با ارتقا عشق عموم به خريد از برنامه هاي فروشگاهي، درك كردن اينكه كه اپ ساز چه ميباشد و به چه دردي مي‌خورد،

 

 


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۱:۱۶ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)

زبان هاي برنامه نويسي براي طراحي اپليكيشن هاي موبايل


زبان هاي برنامه نويسي براي طراحي اپليكيشن هاي موبايل


در طراحي اپليكيشن  دنيا مدرن گوشي كاربرد هاي وسيع اي در حوزه هاي متعدد داراست و بازار يابي ازطريق موبايل براي يوزرها آن قادر است غرض بزرگي باشد كه كاري سهل و در عين حالا تاثير گذار خواهد بود و پبشرفت متعددي در حوزه بازار يابي داشته ميباشد .به نحوي كه صاحبان مارك هاي متفاوت براي بازار يابي به جديدترين تكنولوژي يعني برنامه هاي موبايل روي آورده اند.
براي ايجاد يك نرم‌افزار خوب مي بايست بتوان از ابزار مطلوب و فعاليت آمدي براي پباده سازي آن بهره مند شد .
امامهم ترين ابزار براي پباده سازي نرم افزار ،لهجه اپ نويسي ميباشد كه تعيين ميكنيم .
درين نوشته‌علمي به معرفي مهمترين لهجه هاي نرم‌افزار نويسي براي پباده سازي اپليكيش هاي تلفن همراه مي‌پردازيم .

Java(جاوا):

گويش اپ نويسي جاوا يك گويش شئ گرا ميباشد و ساختاري مانند C و C++ دارااست البته به خيال و خاطر امنيت فراتر موردپسند بيشتر برنامه نويس ها قرار ميگيرد .

از كاربرد هاي لهجه جاوا مي شود به مورد ها ذيل اشاره نمود:
 نرم افزار هاي اندرويد
 اپ هاي علمي
 سرور اينترنت
 بازي ها
 تارنما ها

C#(سي شارپ):

 

يك گويش بزنامه نويسي دارنده تعدادي الگوو زباني شئ گرا مانند جاوا بوده ،در صورتيكه لهجه هاي C++ و جاوا را بلد باشيم به راحتي مي قدرت سي شارپ را حافظه گرفت.

C++:

 

 

سي پلاس پلاس هم مانند جاوا و سي شارپ يك لهجه شئ گرا ميباشد و با به كارگيري از اين گويش مي قدرت علاوه بر اپليكيش هاي تلفن همراه ،بازي هاي گوناگون رايانه اي و اپليكيشن هاي تجاري را نيز پباده سازي كرد.

بعضي از كاربردهاي سي پلاس پلاس در ذيل آمده ميباشد:
 تايپ كردن اپليكيشن هاي پايين اينترنت
 پباده سازي نرم‌افزار هاي محسباتي-مهندسي- پزشكي
 پباده سازي سيستم كارداران
 پباده سازي كامپايلر براي لهجه هاي نرم افزار نويسي

 


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۱:۲۸ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)