مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

خصوصیت هایی که یک نرم‌افزار خوب


خصوصیت هایی که یک نرم‌افزار خوب 

• دارنده ورژن اندروید و IOS باشد

• سرعت بالا

• امنیت

• به‌ روزرسانی هدفمند و منظم

• نظارت و ارزیابی رقبا

• ساخت و ساز رغبت در استفاده کننده برای اشتراک‌گذاری
نکاتی برای پباده سازی نرم‌افزار

می‌توانید با  طراحی اپلیکیشن قرائت مورد ها پایین از نکات مفیدی که برای پباده سازی نرم‌افزار های بهتر وجود داراست باخبر گردید. 
1- اپ خویش را برای کلیه پلت فرم ها گسترش دهید

یکی نکات بسیار مهمی که در پباده سازی نرم افزار تلفن همراه بایستی به خیال و خاطر داشته باشید این میباشد که برنامه شما بایستی توانمند باشد که بر روی تعداد بسیار متعددی از دستگاه‌ ها به اجرا درآید و مشکلی در هنگام اجرا نداشته باشد، اصلا مهم نیست اپلیکیشنی که شما پباده سازی نموده اید، چقدر کاربردی و دوست داستنی باشد، در صورتی‌که اپ شما این قابلیت و امکان را نداشته باشد که بر روی دستگاه های گوناگون اجرا گردد نمی ‌قدرت آن را یک نرم‌افزار برنده دانست. از طرفی در صورتی‌که بتوانید برنامه پباده سازی نمائید که بر روی پلتفرم ios هم قابل انجام باشد میتوانید به ترازو بسیار متعددی شاهد پرورش برنامه خویش باشید به دلیل آنکه امروزه همان طور که تلفن همراه های اندروید در درحال حاضر توسعه و گسترش میباشند تلفن همراه های آیفون نیز به به عبارتی واحد سنجش بسط پیدا کرده اند.

 
پلتفرم های گوناگون در پباده سازی اپ

 


2- از اختراع در پباده سازی نرم‌افزار به کار گیری نمایید

امروزه گسترش دهندگان فراوانی در مسئله پباده سازی اپ تلفن همراه عمل دارا هستند و به همین انگیزه میباشد که رقابت در این باره بسیار زیاد شده‌است، در صورتیکه قصد دارید که در مورد پباده سازی برنامه تلفن همراه عمل نمایید و دراین باره چیره باشید بایستی اپ های خلاقانه ای را پباده سازی نمائید و از ایده های تازه در موضوع پباده سازی نرم افزار به کار گیری فرمایید. پباده سازی یک نرم‌افزار جالب سبب جذب خویش به خویش یوزرها به سمت اپ شما می گردد. همت نمائید پیش از آنکه مبادرت به پباده سازی نرم‌افزار نمایید تجربه کاربری مایحتاج را به دست آورید تا بتوانید به صدق اخلاق استفاده کننده در مقابل اپ خویش را تجزیه و ارزیابی نمایید تا بتوانید نرم افزار هایی را پباده سازی نمایید که یوزرها نسبت به به کارگیری از آن‌ها عشق و علاقه مند شوند.

 

 

 

 


ابداع در پباده سازی نرم افزار

 

 

 

 


3- از پیچیدگی های زیاد خودداری کنید

بی آلایش نگه داشتن نرم‌افزار یکی‌از دیگر از نکات بسیار اساسی در پباده سازی نرم‌افزار تلفن همراه میباشد که بایستی همواره به آن اعتنا داشته باشید، در صورتیکه برنامه شما به طور پیچیده ای پباده سازی گردیده باشد و دارنده صفحه ها متعدد با پیچیدگی‌ های فراوان باشد یوزرها خیلی سریع از به کار بستن از آن خسته می شوند و با گاز نرم‌افزار شمارا شکاف می‌ نمایند. معمولی نگه داشتن نرم‌افزار که با اسم اختصاری KISS که مخفف عبارت keep it simple stupid میباشد شناخته می‌شود سبب ساز می ‌گردد تا مشتریان و یوزرها شما بتواند به طور با صرفه تری از نرم افزار پباده سازی گردیده به وسیله شما به کار گیری نمایند و در فیض سبب می‌گردد تا یوزرها شما ارتقا پیدا نماید. یکی‌از شیوه های مفیدی که برای معمولی نگه داشتن نرم‌افزار خویش می‌توانید از آن به کارگیری فرمایید این میباشد که برای برنامه هایی که نیاز به عنصرها بصری فراوانی دارا هستند عملکرد نمائید از عکس های seo گردیده و معدود وسعت برای اپ خویش استعمال فرمایید.

 

 

 

 


هجران از پیچیدگی در نرم افزار

 

 

 

 


4- گرافیک و زیبایی بصری

صراحت دارد که پباده سازی اپ های موءثر و کاربردی میتواند تاثیر بسیار متعددی در ارتقا یوزرها نرم‌افزار شما داشته باشد ولی با این حالا در شرایطی‌که نرم‌افزار شما دارنده زیبایی و گرافیک قابل قبولی نباشد معمولا نمی ‌توانید اشخاص متعددی را جذب نرم‌افزار خویش فرمایید. به کارگیری از رنگ های متنوع و همینطور مخاطب پسند در هنگام پباده سازی نرم افزار گوشی می ‌تواند منجر خواهد شد تا یوزرها در هنگام فعالیت کردن با نرم‌افزار شما حس بهتری داشته باشند و براین اساس می ‌تواند سبب جذب یوزرها اپ شما گردد. هیچ کسی عشق و علاقه مند به به کار گیری از نرم افزار هایی با دور و بر کاربری به هم ریخته وجود ندارد و معمولا بیشتر اشخاص عشق مند می‌باشند که از نرم‌افزار های با گرافیک بی آلایش به کارگیری نمایند بدین ترتیب نکته ای که می بایست در پباده سازی نرم‌افزار گوشی به خیال داشته باشید این میباشد که از پباده سازی نرم افزار ‌هایی که دارنده صفحه های کاربری سنگین میباشند دوری کنید و همت فرمائید آن‌ها را به تعدادی بخش و صفحه های نادر وسعت خیس تقسیم بندی فرمائید.

 

 

 

 

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۵:۵۶ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)