مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

نرم‌افزار نیتیو

- نیتیو گوشی نرم‌افزار
یکی از طراحی اپلیکیشن  دیگر از اشکال اپ گوشی که تفاوت‌های ساختاری و فنی متعددی نسبت به گوشی اینترنت برنامه‌ها داراست، نیتیو تلفن همراه برنامه میباشد. این نرم‌افزار‌ها تنها برای تلفن همراه و سیستم دلیل خاص آن تلفن همراه نوشته میگردند و بایستی دانلود و آنگاه آیتم به کارگیری قرار گیرند. برای هر سیستم دلیل موبایلی از زبانی خاص برای اپ نویسی و ساخت و ساز آن نرم‌افزار به کارگیری می‌گردد. برای مثال برای موبایل‌های اندرویدی از لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا و برای موبایل‌های آیفون از لهجه نرم‌افزار نویسی آبجکتیو سی یا این که سوئیفت و برای تلفن همراه‌های دارنده سیستم دلیل ویندوز از لهجه نرم‌افزار نویسی سی شارپ برای تایپ کردن و تولید این نرم افزار‌ها استعمال می شود. برای تلفن همراه‌های هوشمند دارنده سیستم‌ استدلال‌های مختلف و خاص آن تلفن همراه‌های هوشمند هم بایستی از لهجه خاص متناسب با آن سیستم برهان مصرف شود. بدین ترتیب درین شیوه پاره ای مراحل نرم افزار نویسی و هزینه تولید اپ گوشی بالا نیتیو تلفن همراه برنامه‌ها نسبت به دیگر اشکال اپ گوشی مانند گوشی اینترنت نرم‌افزار‌ها از مزایا و خصوصیت‌های متعدد و بهتری برخوردارند. این اپ‌ها به جهت اینکه بر روی موبایل هوشمند نصب میشوند از سرعت بالایی هنگام اجرا برخوردارند و می توانند با دیگر نرم افزار‌های مو جود در موبایل رابطه برقرار کرده و از hardware آن به کار گیری نمایند و از همگی اینها مهمتر میتوانند در وضعیت آفلاین هم بر روی موبایل عمل نمایند ولی این اپ‌ها برای آغاز به کارگیری بایستی اطلاعاتی از تلفن همراه هوشمند را بخوانند و به آن ها دسترسی داشته باشند که پیش از دانلود موبایل از شما میخواهد که آن را تایید میکنید یا این که نه.

نیتیو نرم افزار
نرم‌افزار نیتیو
- نرم‌افزار تلفن همراه هیبریدی
سو‌مین نوع از اشکال نرم افزار گوشی از دید ساختاری و فنی که تا حدود متعددی شبیه نیتیو تلفن همراه نرم‌افزار میباشند، اپ‌های تلفن همراه هیبریدی میباشد. این برنامه‌ها برای موبایل هوشمند مندرج اند و بر روی موبایل نصب می شوند ولی لهجه نرم افزار نویسی آنان متعدد میباشد. برای کم شدن هزینه اپلیکیشن نویسی و سرعت در ایجاد نرم افزار از بستر Sencha Touch و PhoneGap و لهجه‌های اچ تی ام ال، سی اس اس و جاوا اسکریپت برای پباده سازی و ساخت و ساز نرم افزار گوشی به کارگیری می‌نمایند. با این نحوه اپ نویسی و ساخت و ساز نرم‌افزار گوشی صرفا یک ورژن از اپ را میسازند و از آن نسخه برداری میگیرند و برای اشکال سیستم‌های برهان گوشی گوناگون دیگر اجرا می‌نمایند. با طرز هیبریدی می‌اقتدار ایجاد و پباده سازی اپ تلفن همراه را سرعت اعطا کرد و از بخش اعظمی از هزینه‌های آن کاست. پباده سازی و ساخت و ساز این نرم افزار‌ها هم برای توسعه و گسترش دهندگان و هم برای کارفرماها بسیار دوست داستنی و ایده آل میباشد، به دلیل آنکه هزینه‌های تولید گونه های نرم افزار گوشی هیبریدی را بسیار تحت میاورد و بسیار اقتصادی میباشد.

اپ های ترکیبی
برنامه هیبرید
اشکال نرم افزار تلفن همراه از دید کوشش
دسته بندی دیگر برای نرم‌افزار‌های تلفن همراه که‌این توشه خیر صرفا برای گسترش دهندگان بلکه برای یوزرها هم دیدنی میباشد، دسته بندی اشکال اپ تلفن همراه از لحاظ سعی و کارکرد میباشد. زمانی نرم افزار‌های گوشی از این لحاظ دسته بندی خواهد شد، دیگر تکلیف مخاطب برای دانلود نرم افزار گوشی متبوع معین میباشد و وی قرار وجود ندارد هزینه و مدت متعددی را برای جستن اپ خاص صرف نماید. در پی نوشته‌ی‌علمی اشکال نرم‌افزار گوشی از لحاظ همت و کارکرد آنالیز و نظارت می شود.

1- خدماتی
نرم افزار‌های گوشی خدماتی جزو اپ‌های بسیار پر بازدید و دوستداشتنی می باشند. با امداد این اپ‌ها اشخاص می توانند برای انجام سرویس ها متفاوت مانند: نگارگری ساختمان، لوله کشی، تمیز کاری و تعمیرات خانه، باربری و … نیروی حرفه ای و مجرب لازم را در اسرع وقت پیدا نمایند و نیاز و منظور شان برطرف خواهد شد.

2- بازی
یکی از دیگر از اشکال نرم‌افزار گوشی از نگاه همت و کارکرد، اپ‌های تلفن همراه بازی می باشند. این برنامه‌ها در اشکال متعدد می باشند که به دو نوع آنلاین و آفلاین تقسیم بندی میگردند و هریک از آنان هواداران خاص خودشان را دارا هستند. اپ‌های گوشی بازی دارنده موضوعاتی زیرا: اتفاق‌ای، ماجراجویی، تخته ای و کارت بازی، رقابتی و دارای هیجان، خانوادگی، موسیقی، مسابقه ای، نقش آفرینی، تیر اندازی، مشابه سازی، اجتماعی، ورزشی و استراتژی می باشند.

3- فروشگاهی
برنامه‌های فروشگاهی را وب سایت‌های مغازه اینترنتی فعال‌سازی می‌نمایند تا از این بستر بیشتر بتوانند فروش و کسب درآمد داشته باشند. در واقع برنامه‌های فروشگاهی را می‌قدرت در دو دسته نیتیو تلفن همراه نرم‌افزار و تلفن همراه اینترنت نرم‌افزار تولید تا استفاده کننده بتواند هم از روش مرورگر تلفن همراه هوشمند خویش و هم از روش نرم‌افزار منحصر آن خرید خویش را انجام دهد.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۲:۳۱ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)