مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

انواع اپلیکیشن های خدماتی

همانگونه که می دونید در حالت اقتصادی درحال حاضر حاضر، روز آپ طراحی اپلیکیشن تو دیت شاهد کسادی بازارهای سنتی هستیم. ولی جالبه که بدونید دقیقا مقابل این بازار سنتی کساد، در دنیای مجازی یک بازار خیلی لبریز رونق و لبریز جنب و جوش وجود داره که اونم نرم افزار ها میباشند. به صورت خلاصه به جهت مزایای خیلی نیکی که‌این نرم افزار ها دارا‌هستند مراد هایی که در پیشین از بازار سنتی طلب می کردیم رو مروزه از با نصب این نرم افزار ها برطرف میکنیم. یه نکته ی خیلی خیر که می باشد اینکه ساخت این نرم افزار ها تخت‌گاز در حالا توسعه یافته منظورم اینکه در هر قضیه ای از نیازهای ما اشکال متفاوت نرم افزار ساخت و ساز گردیده‌است. مقصود نوشته ی علمی امروز ما درباره با معرفی شایسته ترین و کاربردی ترین نرم افزار های 2018 است، لطفا تا پایان با ما همدم باشید.
رقابت نرم افزار ها

هرچقدر رو به جلو تکان میکنیم و تکنولوژِی بیشتر می شه اشکال مختلفی از نرم افزار ها ساخت‌و‌ساز می شه. جذاب اینکه به طور تقریب در هر مورد ای که ما نیازی داشته باشیم اپلیکیشنی ساخت گردیده و نیاز ما رو بر طرف می نماید. وقتی که در یک موضوع از نیاز ما چندین نرم افزار مختلف ایجاد می شه رقابت بین نرم افزار ها شروع میشود. به صورت نمونه نرم افزار های تاکسیرانی ساخت شد و سبب شد به سیستم تاکسیرانی یه تکون مهم بده و اینکه بی نظمی هارو تا حدودی کاهش بده. طولی نکشید که‌این نرم افزار حریف پیدا کرد وقتی که‌این رخداد میوفته مدیران تصمیم میگیرند نرم افزار رو بسط تن و خدماتی که بوده را جامع تر ارائه تن و یا این که حتی مورد جدیدتری هم ساخت کنن. به صورت نمونه در همین نرم افزار تاکسیرانی آپشنی مثل توصیه خوراک هم اضافه گردیده. مثال ی دیگر نرم افزار های مسیریاب در صدر که نوعی از آن ایجاد شد فقط جای متبوع خویش را سرچ کرده و آن گاه مسیر مطلوب را به شما نماد می‌دهد البته بعد از آن یک نرم افزار جدیدتری ساخت شد هنگامی که جای را سرچ می‌کنید معدود ترافیک ترین وبهترین مسیرهمراه با راهنمای صوتی به شما ارائه می‌دهد و علاوه برآن تصادفات و منزلت پلیس را هم به شما نشانه می‌دهد.
مثال ای از شایسته ترین نرم افزار ها
Agenda

این نرم افزار Agenda نرم افزار ایست که تلفیق یک سری عمل میباشد،شما می‌توانید از این نرم افزار برای تایپ کردن لیست امور، روز‌نگار و نوت برداری به کارگیری نمایید. این نرم افزار به شما امداد می نماید تا تصویر واضحی از قبل، و حالا وآینده داشته باشید. به جهت داشتن فونت خوشگل و قابلیت جابه جایی یاداشت ها و جست و جوی بار توانا به هیچ وجه خسته کننده نخواهد بود.
iTranslate converse

اپ ایست که 38 گویش جهان را به طور مکالمه دو طرفه و در معدود ترین فرصت ترجمه می نماید و فعالیت با آن برای مخاطب بسیار بی آلایش میباشد. با استارت کلام از روی تلفظ جمله‌ها با گاز گویش آیتم به کار گیری را تشخیص می‌دهد. و این اپلیکیشن حتی‌در شکل نبودن وب هم عمل می نماید و این یک کدام از مهم‌ترین وبهترین موردها است.
FaceApp

خلاقانه ترین نرم افزار ایست که برای تغییر‌و تحول رخ وجود داراست که بر پایه ی هوش تصنعی و مصنوعی میباشد.
نرم افزار درخواست سرویس ها برای منزل

این نرم افزار ها بسیار کاربردی وعالی میباشند. این نرم افزار ها سرویس ها متفاوتی را ارائه میدهند که مزایای بسیار خیر دارا‌هستند. بعضا از آنان خدماتی به عنوان مثال تعمیر وسایل خانه مثل ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، پکیج و... تمیز کاری خانه و شغل های ساختمانی را اجرا میدهند. یکی شایسته ترین نرم افزار های خدماتی که همه سرویس ها در منازل را ارائه می‌دهد نرم افزار سرویس ها خانه سرویسکاران است. شما می‌توانید با به کارگیری از این نرم افزار در معدود ترین مجال ممکن زبده ترینو ماهر ترین اشخاص را پیدا نمایید. از اینکه با ما یاور بودید سپاسگذاریم.


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۰:۲۵ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)