مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

مزیت های اینترنت نرم‌افزار

 

مزیت های اینترنت نرم‌افزار
۱- محافظت راحت خیس

۲- یک  طراحی اپلیکیشن  بیس قابل انعطاف افزاری برای پلتفرم های متفاوت. در اینصورت توزیع، لانچ، بروزرسانی یا این که تولید امکان های تازه در نرم افزار سریع خیس و سهل و آسان خیس جاری ساختن میگردد. به دلیل آنکه نیازی به آپ تو دیت کردن از روش یک مغازه نرم افزار (نرم افزار استور، کافه بازار یا این که گوگل پلی) ندارند.

۳- مخارج پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار کمتر می‌باشند.

محدودیت های اینترنت نرم‌افزار
۱- تعامل با نرم افزار ، نسبت به بقیه نرم افزار ها برخورد گرا (ریسپانسیو) وجود ندارد.

۲- المان های پباده سازی رابط گرافیکی (UI) ممکن میباشد ناسازگار باشند. بعضی از تجهیزات دستگاه مثل ارسال ناتیفیکیشن ، شرایط آفلاین و بار گذاری در هوم اسکرین پشتیبانی نمیشوند.

۳- اینترنت نرم افزار ها از روش نرم‌افزار استور امکان دسترسی ندارند. این مورد از آن جهت اساسی میباشد که بخش اعظمی از یوزرها از روش نرم‌افزار استور وارد نرم افزار میگردند.

۴- نماید فعالیت می نمایند و فارغ از وب و مرورگر نمی قدرت به آنان دسترسی داشت.

۲ – نرم افزار نیتیو (native):
نرم افزار هایی که تنها برای یک پلتفرم معلوم مثل اندروید، iOS یا این که ویندوز فون پباده سازی و ساخته میگردند. برای نرم‌افزار نویسی یک نرم افزار نیتیو در هر سیستم برهان بایستی از گویش اساسی آن سیستم دلیل به کار گیری نمایید. از جمله برای نرم افزار نویسی نرم افزار اندروید می بایست از گویش جاوا به کار گیری فرمائید. این فرمان سبب می‌شود که از یک طرف اپلیکیشن نویسی نرم افزار نیتیو بغرنج خیس و دشوارتر (و به تبع آن هزینه بر و وقت گیر) باشد البته از طرف دیگر به نرم افزار نیتیو این قابلیت و امکان را میدهد که سرعت و تلاش بسیار بالایی داشته باشد.

اپ نویسی نرم افزار نیتیو نسبت به اینترنت نرم افزار بسیار دشوارتر میباشد. به دلیل آن که در هریک از پلتفرم ها می بایست از لهجه اپ نویسی ، ابزارهای اپ نویسی ، المان های UI و بسته های گسترش برنامه منحصر آن پلتفرم به کار گیری نمایید. لذا نرم افزار نیتیو که برای اندروید نوشته می‌شود، در iOS یا این که ویندوز انجام نخواهد شد. به عبارت دیگر در شرایطی که یک نرم افزار نیتیو با امکان جاری ساختن در iOS، اندروید و اینترنت میخواهید، در واقع بایستی سه نرم افزار جداازهم بنویسید.

نرم افزار های نیتیو از روش نرم‌افزار استورها منتشر می‌شوند که مزایا و معایت خودش را دارااست. مزیت آن اینست که استفاده کننده در یک محل به هزاران نرم افزار دسترسی دارااست که جستن و نصب کردن نرم افزار ها را راحت خیس می نماید.

عیب محدودیت نرم افزار به نرم افزار استور اینست که هریک از این پلتفرم ها، منش های اختصاصی خودش را برای تکثیر نرم افزار دارااست و آپ تو دیت کردن نرم افزار یا این که اضافه کردن یک امکان نو به آن از تعدادی ساعت تا یک سری روز ممکن میباشد ارتفاع بکشد.

مزیت های نرم افزار نیتیو

۱- تجربه کاربری بالا از نگاه سرعت و ریسپانسیو بودن

۲- دسترسی به همه امکاناتی که سیستم استدلال به اپ نویس میدهد

۳- امکان باور و پایداری بالایی دارااست

۴- می‌تواند آفلاین عمل نماید

۵- در اپلیکیشن استورها منتشر میشود و لذا بازاریابی آن راحت خیس میباشد

۶- دست کم به کار گیری از hardware و کدنویسی باصرفه

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۷:۵۳ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)