مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

نکات مهم در طراحی اپ فروشگاهی

ایجاد اپ فروشگاهی رشته ای1- سرعت لودینگ برنامه

وقتی که طراحی اپلیکیشن برنامه شما استارت به اجرا شدن می نماید، می بایست چند پوشه برای استارت فعالیت خویش بارگذاری و بارگیری نماید همین دستور سبب کندی سرعت لودینگ میگردد. یک کدام از رویه های کاهش سرعت معدود کردن وسعت فولدر های مو جود میباشد ولی مهمترین مساله نوع لهجه نرم‌افزار نویسی نرم‌افزار است که بسیار میتواند بر روی سرعت اثرگذار باشد کلاً اپ هایی که با سیستم نیتیو نرم‌افزار نویسی گردیده باشند از حیث سرعت بسیار بالا و قوی می‌باشند. شاید ندانید ولی سرعت بالا برای ساخت و ساز نرم‌افزار فروشگاهی و یا این که هر اپلیکیشن دیگر بسیار حیاتی میباشد چون در شکل تاخیر زیاد در اپلیکیشن یوزرها تخت‌گاز اپ را سوراخ می نمایند. برای ادراک بهتر این زمینه نوشته ی علمی شایسته ترین خصوصیت های ساخت و ساز برنامه اندروید و ios بی نقص این مساله را آیتم چک قرار داده میباشد.

 

مطالب های دارای ارتباط

گزینش سطح دسترسی یوزرها و نویسندگان در وردپرس

 

پیکربندی انبار در ووکامرس

 

رئیس برگه پرداخت ووکامرس

 

2- داشتن سرور کارکشته

بخش اعظمی از اشخاص برای ساخت‌و‌ساز برنامه فروشگاهی خویش از هاست به کار گیری می نمایند البته می بایست همین جا یاداوری کنم در شکل استعمال از یک سرور کار کشته سرعت گشوده شدن برنامه نسبت به هاست بسیار بالا می رود. علاوه بر این پشتیبانی کار کشته از نرم افزار شما به شما برای تلاش بهتر برنامه امداد می نماید و سرعت اجرای راهبرد ها را نیز ارتقا می‌دهد.

 

3- تعیین سایز فونت مطلوب

نامناسب بودن سایز فونت و یا این که استعمال بیش تر از حد از فونت های عظیم در برنامه سبب ساز می‌گردد دیده ببیننده خسته خواهد شد و استفاده کننده گوشه و کنار برنامه را تخت‌گاز رخنه‌ نماید.

 

4- ساخت رابط کاربری ماهر

بایستی در ایجاد نرم‌افزار فروشگاهی کل کارایی خویش را بکار ببندید که مخاطب حس راحتی داشته باشد. برای مثال تاجایی که ممکن میباشد اخذ ازلاعات از مخاطب را به دستکم برسانید. برای مثالً داده ها غیر ضروری معدود اهمیت را طلب نکنید (کد پستی، نشانی دفتر و…) بهتر میباشد از Validation ها به کار گیری نمایید. این فعالیت سبب میگردد سوای کوچکترین اشتباه داده ها آیتم نظرتان را اخذ فرمائید.همینطور بایستی فضا نرم‌افزار به طور کاملً معمولی و قابل فهم و شعور برای مخاطب باشد و به راحتی بتواند با نرم‌افزار رابطه برقرار نماید. . بایستی یوزرها فارغ از گذراندن آموزشی بتوانند با نرم‌افزار فعالیت نمایند و از بخش های گوناگون آن به صحت استعمال نمایند. در یک رابط کاربری ماهر بایستی در میان مفاهیم و ظواهر نرم افزار به طور عالی تناسب برقرار گردیده باشد.

 

5- به کارگیری ی مطلوب از تصاویر

استعمال ار افکت های پیچیده و نامرتب علاوه بر پرتاب کردن حواس استفاده کننده اپ شمارا از دید قابل انعطاف افزاری سنگین می نماید. شایسته ترین راه‌حل برای اکران مطالب اصلی اسستفاده از تصاویر میباشد. پژوهش ها نشان داده میباشد یوزرها تصاویر را بیشتر از متن ها ترجیح میدهند. از این رو بهتر میباشد مطالب خویش در نرم افزار را به صورت تصویر اکران دهید.

 

 

 

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۰:۵۶ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)