مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

شناخت و طراحی اپ


با طراحی اپلیکیشن  وجود سنسور ها و طاقت فرسا افزارهای هوشمند تلفن همراه ها، تولید اپ و پباده سازی قابل انعطاف افزارهای گوشی وارد دنیایی پرامکانات و با کاربرانی متعلق به گوشی که دوست دارا‌هستند مجموع نیازهای خویش را از روش این دستگاه کوچک بر طرف نمایند، شده‌است.

درین نوشته‌ی‌علمی عملکرد داریم برخی از مسئله های موردپسند یوزرها را اپ محاسبه کنیم:

برنامه سالم
با وجود سنسورهای گوناگون تلفن همراه های یار، می شود به واحد سنجش پیاده روی، ورزش، ضربان قلب اشخاص پی موفقیت و قابل انعطاف افزارهای مختلفی را که گزارش کارایی ما برای تندستی بوده میباشد را گزارش اعطا کرد.

نرم‌افزار تلفن همراه در منزل های هوشمند
در حوزه هوشمند سازی ساختمان، علاوه بر اپلیکیشن گوشی به hardware هم نیاز میباشد. hardware روی وسایل منزل مثل کلید های برق، پرده و … نصب می گردد و فعالیت اپلیکیشن گوشی در اختیار گرفتن ان میباشد. مثل گشوده وو بسته کردن پرده یا این که تهیه و تنظیم روشنایی، دما و …. قابل انعطاف افزارهای متنوعی می قدرت برای هوشمند سازی پباده سازی کرد. از اشکال در دست گرفتن ها تا مانیتورینگ و اکران گزارش طرز کارایی. همینطور در حوزه های مختلفی مثل امنیتی، کنترلی، صرفه جویی انرژی و … آیتم کاربرد میباشد.
شناخت با مقدمات ساخت و ساز یک اپ اندرویدی

شناخت با مقدمات ساخت‌و‌ساز یک برنامه اندرویدی

Getting to know about making an Android app


سیستم ادله اندروید حال پرطرفدارترین و پرکاربرترین سیستم ادله موبایلی جانور در عالم به حساب می‌آید. پیش گویی گردیده که‌این سیستم دلیل دست کم تا 5 سال آینده به همین صورت تیتر برگزیدگان سیستم دلیل موبایلی عالم را محافظت نماید. در‌این دربین با ارتقاء کاربردهای اندروید و علاقمندی یوزرها نسبت به استعمال از دستگاه‌های اندرویدی، بخش اعظمی از برنامه نویس ها و توسعه و گسترش دهندگان در کارایی میباشند تا از روش گسترش برنامه‌های تازه برای این سیستم استدلال کسب درآمد نمایند. اکنون با یادگیری رشته اپ نویسی در حوزه اندروید به واقع می‌قدرت درآمدهای شایان مراعات‌ای را کسب کرد.
البته اپلیکیشن نویسی و توسعه و گسترش دادن یک اپ اندرویدی فعالیت بی آلایش‌ای وجود ندارد و شاید توده بسیار ناچیزی از اشخاص امکان‌ ایجاد یک برنامه کیفیت بالا و کاربردی را داشته باشند. حال گروه‌های آموزشی زیادی درباره با فراگیری نرم‌افزار نویسی در سیستم استدلال اندروید به بازار عرضه گردیده‌اند و همینطور کلاس‌های آموزشی زیادی نیز درین ارتباط برگزار میشود ولی به واقع برای تبدیل شدن به یک توسعه و گسترش دهنده اندرویدی فن‌ای فقط کمپانی در‌این کلاس‌ها و به کارگیری از منابع آموزشی کفاف نمی دهد.
در‌این نوشته‌علمی قصد داریم که به صورت مختصر و در‌حد یک نوشته ی علمی مقدماتی شما عزیزان را بیشتر با روند و طرز ایجاد یک نرم افزار اندرویدی آشنا کنیم. به‌این مراد مستلزم وجود ابزارهای خاصی میباشید و بایستی کلمه و واژه‌های تخصصی مخصوص به شخصی را بشناسید که در جریان این نوشته‌ی‌علمی عملکرد میکنیم به آنها اشاره داشته باشیم.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۱:۱۲ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)