مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

چرا طراحی اپ موبایل برای کسب و کارها واجب است؟

 نیاز داشته باشید که ایده پرداز و نوآورانه چشم بشید

استعمال از نرم افزار نشان میدهد که کمپانی شما مایل به ابتکار میباشد و تمایلی ندارد غیر پویا باشد.

 


از جمله،  طراحی اپلیکیشن هنگامی از تبلت به کارگیری نمایید مشتری ها از این خلق پایین تاثیر قرار میگیرند. آنان معمولا انتظار دارا‌هستند که از پاورپورنت یا این که محتوای چاپ گردیده به کار گیری فرمائید اما هنگامی با نحوه جدید تری روبه رو میشوند، متوجه میگردند.

 


در واقعیت بعضا شرکتهای خیر به باعث اینکه نرم‌افزار کاربردی داشته باشند، بلکه برای به حیرت پرتاب کردن مشتری از نرم‌افزار ها استعمال می نمایند. این نوع برداشت هیچ مشکلی ندارد. هیچ شرکتی در بالا نمی تواند یک تکنولوژی را قبول نماید.

 


- با برنامه گوشی در رقابت پیروز می‌شوید

هیچ چیزی ابتکار را سریع خیس از رقابت پذیرفتن نورآوری های تازه به ارمغان نمی آورد. هر چقدر تکنولوژی رویش می نماید اندازه ذینفعان شما به آن اندازه بیشتر قصد دارا هستند درخواست ها و سوالاتی اخذ نمایند. ممکن میباشد روشن به لحاظ رسد البته بیشتر شرکت ها گسترده به شدت بر این باورند که اپ های کاربردی گوشی مزیت رقابتی دارا هستند.

 


بدین ترتیب در صورتیکه فکر‌می‌کنید‌ عوارض شما برای فعال‌ساز‌ی برنامه آن میباشد. «کاری که همگی می نمایند» استدلال خیر و خوبی میباشد. هیچ کس دوست ندارد از فعالیت افتاده باشد، مگه خیر!؟

 


با نرم افزار ها، یک موفقیت سهل وآسان به دست میاید. آنان دیگر مثل پیشین هزینه بر و وقت گیر نیستند. درصورتی که رقیبان شما این عمل را انجام میدهند شما می‌توانید با پاره ای کدنویسی روی پلتفرم تولید فرمائید.

 


۶- یک اپلیکیشنی را از حریف سرمشق برداری می‌کنید و به آن بهبود می‌بخشید

مطابق قبلی؛ چنانچه بخواهید روی یک نرم‌افزار جانور تغییراتی انجام دهید و می‌دانید که رقیبتان عصر رکود را طی می نماید و شما یک ایده بسیار عالی دارید که نرم افزار شما‌را با آن متمایز می نماید. پس بایستی بشتابید و به جلو قدم بردارید.

 


این ها دلایلی میباشد که قادر است شمارا به ساخت‌و‌ساز اپ مصمم نماید. ولی عارضه ها متعددی هم وجود داراست که کسب و امور را به تولید نرم افزار ترغیب می نماید و اکثری از آنها غالب گردیده اند و جز دسته ی ۳۹ درصدی می باشند. در حالتی که شما هم میپندارید دلیلی غیر از عوارض مطرح گردیده در تحت دارید با ما میان بگذارید.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۱:۰۶ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)