مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

با طراحی اپ کسب درامد کنید

شغل های او‌را تحلیل فرمایید.مهندسی نیاز ها را به طور اصولی انجام دهید.blankگروه قابل انعطاف افزاری رامان صفر و یکدر‌این وبسایت شما می توانید درخواست خودتونو به اشخاص پیش کسوت و توانمند بسپارید تا نرم افزار‌های شما با گرافیک بسیار بالا و متدهای روز عالم پیاده سازی گردد.
شما  طراحی اپلیکیشن همچنان می توانید ایده‌های خویش را درین تارنما بسنجید و خطاهای آن را برطرف نمایید و برای اجرا آن‌ها‌را فراهم سازید.
سیستم عمل این سایت با این صورت میباشد :
تحلیل گونه های نظراتبرطرف کردن همه نواقص آن بوسیله مجموعه ایده پردازی مجرب و کارآزمودهکامل شدن مهندسی نیاز ها و تولید یک دمو از ایده و برنامه گزینه‌حیثپیاده سازی پروژه بوسیله نخبگان نرم افزار نویس به طور با صرفه و فارغ از هیچ افزونگیblankطراحی وب سایتپیشنهاد طراحی وب وردپرسیپباده سازی اپلیپکیشن های اندرویدیتوصیه نرم افزار های اندرویدیچک اشکال ایدهتحلیل گونه های نظرهاiosپیشنهاد اپ iosتوصیه اپ های موبایلیآنالیز گونه های ایده‌های شماقدم ششم: نشر نرم افزاربهتون تهنیت میگم!
شما یک نرم‌افزار اندرویدی دارید که محصول خودتون است و میتونید اون رو هر جایی که میخواید منتشر نمائید. برای استارت میتونید از مارکت کافه‌بازار استارت فرمائید. در نصیب گسترش‌دهندگان که در قدم نخستین تثبیت‌اسم کردید، قسمتی برای نشر اپ جدیـد در لحاظ گرفته گردیده که با ورود به اون قسمت و مالامال کردن بخش های مربوطه، می‌تونید اپلیکیشنتون رو برای تایید به بازار ارسال نمایید.
بعد از تعیین دسته بندی و بارگزاری پوشه apk ( فایلی که نرم افزار نویس از خروجی نرم‌افزار برای شما ارسال میکنه این فرمت رو داره ) بخش‌های بعدی برای شما مشخص و معلوم میشه که مشتمل بر توضیحات و لود یک‌سری اسکرین شات از اپ شما است که بعد از مالامال کردن کل بخش های مربوطه، نرم افزار شما برای تایید ارسال میشه و بعد از تایید اپ شما در کافه بازار منتشر میشه.


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۶:۲۲ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)