مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

نحوه انتشار اپ

مراحل توزیع اپ شما در برنامه استور بی آلایش میباشد:

برای داشتن حساب توسعه و گسترش دهنده اپل نام نویسی فرمائید
تیتر نرم افزار و متا داده خویش را با App Store Connect فراهم نمائید
نهایی ورژن اپلیکیشنی که با Xcode ساخته اید را در نرم افزار استور لود فرمایید
پل طبق راهبرد های ارزیابی نرم افزار استور، برنامه شما‌را ارزیابی می نماید
پس از تایید اپ، نرم افزار به صورت بی واسطه در نرم افزار استور منتشر میگردد
مجموع! براین اساس اشخاص متفاوت میتوانند برنامه شمارا دانلود و نصب نمایند
بعد از نشر برنامه، کاغذ ای شبیه تصویر ذیل برایتان ظواهر می‌شود:

 

طراحی اپلیکیشن  و نشر آن حقیقتا فعالیت لذت بخشی میباشد! این عمل حقیقتا مهیج میباشد و حس بسیار نیکی به شما می‌دهد. دیدن اینکه خیلی ها در سراسر دنیا از اپلیکیشنی که شما ساخته اید به کارگیری می نمایند حقیقتا احساس خیر و خوبی داراست.

قدم‌بعدی چه چیزی است؟
عمل شما با تکثیر نرم‌افزار تمتم نمیشود. در واقع این جدید اولیه راه و روش میباشد! بعداز اینکه یکسری برخورد از کابران اخذ کردید بایستی برای بهبود و ارتقای اپلیکیشنتا به برگه پباده سازی برگردید.

مجدد بایستی تحقیق فرمائید، سبک سازی فرمایید و خصوصیت های تازه را به نرم‌افزار خودتان اضافه فرمائید. بعد از آن ورژن تازه نرم افزار را مجدد در اپلیکیشن استور منتشر و فعال سازی نمایید. این چرخه و مراحل مجدد تکرار میگردد.

علاوه بر این شما بایستی نرم‌افزار خودتان را تبلیغ هم بکنید. ولی اینجانب سفارش میکنم پیش از تکثیر اپلیکیشن تان در برنامه استور فعالیت تبلیغ آن را استارت فرمایید. در صورتی پیش از تکثیر، خوب برای نرم افزار تبلیغ نمائید و داد و فریاد و انتظار تولید فرمایید، یوزرها متعددی برای به کارگیری از آن ترغیب میشوند.

بعضا از طریق ها برای تبلیغ نرم افزار مشتمل بر مورد ها ذیل می‌شوند:

یک وب لاگ فعال سازی فرمایید و از بازاریابی محتوا برای حرف در رابطه اپلیکیشنتان استعمال نمایید
اپ خودتان را به سیستم ادله هایی نظیر Product Hunt ارسال نمایید
تبلیغات محلی انجام بدهید و با اینفلوئنسرهای حوزه کاری تان رابطه برقرار نمائید
کلمه ها کلیدی اپلیکیشنتان را با App Store Optimization باصرفه فرمایید
نخستین روی به دست آوردن ۱ استفاده کننده تمرکز نمائید، آن‌گاه ۱۰ تا، سپس ۱۰۰۰ تا و بعد ۱۰ هزار استفاده کننده. تلاش نکنید از به عبارتی اولیه روی هزاران مخاطب تاثیر بگذارید.
از تاثیرات کانال ای استعمال فرمائید. براین اساس که زمانی اشخاص بیشتری از برنامه به کارگیری می نمایند، نرم افزار بهتر می‌شود. در‌این حالت اشخاص ترغیب میگردند که آن را با دیگرافراد به اشتراک بگذارند.
از SKStoreReviewController برای درخواست آنالیز از یوزرها نرم افزار (که متعاقباً جایگاه بندی App Store شمارا ارتقا می‌دهد) استعمال فرمائید.
داده های متا و تصاویر کاغذ نرم‌افزار خویش را بهبود ببخشید و از مزایای استعمال از اپلیکیشن خویش به دیگرافراد بگویید (به جای‌اینکه صرفا خصوصیات را لیست نمائید).
هر روشی را که تعیین میکنید به آن پایبند باشید. یادتان باشد سربازی که روی هزار تکنیک احاطه دارااست ترسناک وجود ندارد؛ ترسناک آن سربازی میباشد که یک تکنیک را هزار توشه انجام داده! در بازاریابی هم این مساله درستی می نماید. ثبات و پایبندی بسیار اساسی میباشد.

چقدر دوران بایستی صرف فرمائید؟ نشر نرم‌افزار یک نصف روز ارتفاع میکشد
چقدر می بایست هزینه فرمائید؟ ۹۹ دلار در سال برای تکثیر در نرم افزار استور
۸- برنامه خویش را برای دستیابی به اشخاص مطلوب به بازار عرضه فرمائید


توسعه و گسترش دهندگان و سازندگان اپ در واقع اشخاص نقص‌ گشایی می‌باشند. اپ شما می بایست مشکلی را از یک نفر حل نماید و این دقیقا به عبارتی چیزیست که اورا متقاعد می نماید تا اپ شمارا نصب و به کارگیری نماید. پس بایستی از خودتان بپرسید آیا تمامی چیزهای مورد نیاز در نرم‌افزار وجود داراست؟

مثلا شما بایستی یاری نمایید که عموم به مکان یک چاره کهن از یک رویه تازه برای حل مشکلشان استعمال نمایند. تحت عنوان یک گسترش دهنده اپلیکیشن، بخشی از عمل شما امداد به اشخاص برای طی کردن مسیر این انتقال میباشد.

گسترش دهندگان اکثر اوقات می پندارند که تولیدها خوب نیازی به بازاریابی ندارند؛ از جمله در صورتی‌که کسی بخواهد روی دیوار سوراخی با اندازه ۸/۱ ساخت نماید، مته ۸/۱ میخرد. صحت دارد؟ پس برای چه بایستی بازاریابی کنیم؟

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۱:۳۳ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)