مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

بهترین اپ ها از نظر امنیتی

 

معرفی اپ DuckDuck Go Search and Stories

DuckDuck Go Search موج مثبتی دربین اپلیکیشن های امنیتی و طراحی اپلیکیشن سری ساخت نموده است. این اپلیکیشن یک موتور کاوش شبیه گوگل، بینگ، یا این که یاهو میباشد. با این اکنون، ادعای دارای شهرت آن این میباشد که محتوای جستجوی شمارا تثبیت نمی نماید. این یعنی شما مورد نیاز وجود ندارد نگران این باشید که یک کمپانی به آنچه کاوش میکنید نگاه می نماید. سعی این نرم افزار رضایت قسمت میباشد. یه خرده تبلیغات هم داراست البته بد نیستند. این نرم افزار همینطور در حالتی که بخواهید پاره ای خبر ها هم برای شما اکران میدهد. این نرم افزار اکثر زمان ها هم مقام نرم‌افزار های امنیتی قرار نمی گیرد. با این هم اکنون برای افرادی که میخواهند در اطراف فردی خویش به کاوش بپردازند مطلوب میباشد.

Ghostery برنامه های امنیتی اندروید

Ghostery یکی شایسته ترین بروزر های مو جود میباشد. این نرم افزار به شما هر Tracker(ابزار تثبیت عمل های شما در وب) و تبلیغی که یک تارنما به کار گیری می نماید را نشان می‌دهد.آن‌گاه شما آیتم‌ی خاموش کردن آن‌ها را در مشت خواهید داشت. به‌این مثل DuckDuckGo‌ی بالا نگاه فرمایید با این تفاوت که برای هر وبسایتی عمل می نماید خیر تنها یک وب سایت. خویش بروزر در بیشتر حالت به خیر و خوبی فعالیت می نماید. البته خب خیلی هم سریع وجود ندارد. این نرم‌افزار یکی‌از شایسته ترین نرم افزار های امنیتی میباشد برای عده ای که می‌خواهند صفحه های اینترنت را با محافظت اطراف فردی خویش بگردند. این نرم افزار‌ی خیلی خیر و خوبی برای شما میباشد مگر اینکه از Tor و یا این که یک Ad blocker ماهر به کارگیری فرمائید.

 

GlassWire نرم افزار های امنیتی اندروید

GlassWire یک کدام از برنامه های امنیتی جدیدتر میباشد. این نرم افزار به شما قابلیت میدهد که ملاحظه کنید چه برنامه هایی در حالا به کار گیری از دیتای شما می باشند. به علاوه، شما هر وقت که یک برنامه در حالا به کار گیری از دیتای شما باشد هشدار اخذ خواهید کرد.این‌راه خیر و خوبی برای پی بردن مقدار دیتای مصرفی هر مورد از نرم افزار های شماست. همینطور راه و روش خیلی نیکی برای مشاهده‌ی هر عمل عجیبی میباشد که ممکن در دورنما در حالا چهره دادن باشد. استعمال‌ی مهم آن اطمینان نتایج کردن از این میباشد که شما وسعت دیتای خویش را کل نکنید. با این وجود، به چنگ آوردن مچ یک نرم افزار که داراست چیزی از وب دانلود می نماید قادر است خیلی اساسی باشد.

توصیه ویژه: شما هم دوست دارید یادگرفتن نرم‌افزار نویسی نرم‌افزار را خاطر بگیرید؟

نرم افزار های امنیتی اندروید LastPass

LastPass یک از شایسته ترین اپ های رئیس پسورد مو جود میباشد. این نرم افزار به شما قابلیت نگه داری پسورد وبسایت ها، پین ها و دیگر داده ها اصلی را برای یاد آوری سریع هنگام نیاز می‌دهد. کل این ها پشت یک پسورد مهم که شما تعیین میکنید پنهان می ‌شوند. اینکار بی غایت مطمئن خیس از این میباشد که پسورد هایتان را همینجوری هر جا بگذارید. شما همینطور میتوانید برای امنیت بیشتر از LastPass Authenticator استعمال فرمایید. این اپ کار کشته میباشد و روی پلتفرم های متعدد اجرا میگردد. ورژن‌ی بدون‌پول بیشتر امکان ها را به شما میدهد. ورژن‌ی Pro امکان هایی اضافه می نماید؛ یک سری مورد‌ی هماهنگ سازی و چیز های دیگر. این نرم افزار یک کدام از نرم افزار های امنیتی جانور میباشد که می بایست آزمون نمایید.

اپلیکیشن امنیتی تازه Reslio Sync

Reslio Sync به شما اذن می‌دهد یاد‌ی cloud خویش را بسازید. ورژن‌ی کامپیوتر، کامپیوتر عادی و روزانه‌ی شما‌را تبدیل به یک سرور یاد‌ی cloud می نماید. آنگاه شما میتوانید از این نرم‌افزار برای دسترسی به پوشه ها به کار گیری فرمائید. به آن مثل Google Drive یا این که Dropbox تصور کنید، به استثنای اینکه شما می‌دانید پوشه ها کجا ذخیره می گردند. این اپ برای داده ها حساس خیلی خوب میباشد. همینطور برای عده ای به یاد های cloud آنلاین اعتماد ندارند اما هنوز به مزایای آن نیاز دارا هستند مطلوب میباشد. به کار گیری از این نرم افزار حتی برای مبتدیان سهل میباشد. همینطور این اپلیکیشن تماماً بدون پول میباشد و یک کدام از اپ های امنیتی میباشد که به آن بیشترین بی توجهی شده‌است.

 

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۸:۱۱ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)