مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

طراحی اپ تخصصی موبایل


تولید نرم‌افزار اندروید آنلاین مجانی فارغ از نیاز به کدنویسی در AppMakr

رابط کاربری طراحی اپلیکیشن  تولید اپلیکیشن اندروید بدون‌پول AppMakr نسبت به AppyPie کمتر جالب میباشد البته با این وجود برای استفاده کننده بی آلایش میباشد. در‌این وبسایت شما میتوانید نرم افزار های بر طبق آیکن فوق العاده ای بسازید. مانند AppyPie این وبسایت هم یک سبک تلفن همراه هوشمند به شما میدهد و شما می‌توانید آیکن ها را از منوی انتخابی در سمت و سوی راست به روی ورقه بکشید. با این اکنون برخلاف AppyPie برنامه های تشکیل شده از روش این ابزار پیوند دهی بهتری به محتوا دارا‌هستند. به عنوان مثال زمانی شما آیکن Blog را درگ میکنید از شما منظور می‌گردد تا نشانی فید RSS را وارد فرمایید (همچنین برای آیکن News). همینطور شما میتوانید ظواهر هر آیکن را تغییر تحول دهید و تصاویر بگراند را سفارشی سازی نمائید. با این درحال حاضر این وبسایت به اندازه AppyPie کارکشته وجود ندارد.

ورژن بدون‌پول نرم‌افزار ساز آنلاین AppMakr به شما اذن میدهد یک نرم افزار اندروید و آیفون سوای تبلیغات ساخت‌و‌ساز نمائید. ۲ دلار در ماه به شما اذن می‌دهد یک نرم افزار اندروید با نشانه AppMakr ساخت و ساز فرمائید. ۳۹ دلار در ماه به شما اذن می‌دهد ۱۰ نرم‌افزار اندروید سوای علامت AppMakr ساخت‌و‌ساز فرمائید و به شما اذن می‌دهد نرم افزار خویش را هر کجا که میخواهید منتشر فرمائید و همچنین کد سورس را اخذ فرمائید. ۹۹ دلار در ماه به شما اذن میدهد یک نرم افزار اندروید در گوگل پلی استور یا این که یک اپ آیفون در iTunes و اما فارغ از نماد منتشر فرمایید.

در صورتیکه علاقمند به موسیقی می باشید از ۱۱ خدمت تولید آهنگ، نوازندگی با ویولون، ارگ، گیتار و.. آنلاین به کارگیری فرمائید.

ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار اندرویدی و آیفون به طور آنلاین در AppInstitute

وب سایت نرم افزار ساز آنلاین AppInstitute یکی از دیگر از تولیدکننده های آنلاین اپلیکیشن های اندروید بسیار مخاطب پسند میباشد. یکی‌از ادله هایی که سبب تمایز این وب سایت شده‌است این میباشد که زمانی پروسه تولید نرم افزار در وب سایت آغاز میشود از شما میخواهد که براساس هدفی که دارید یک تمپلت گزینش نمایید برای مثال ” فروش مواد” و آن گاه با کلیک روی سربرگ هایی که شایسته ترین ابزارهای لازم شمارا اکران می‌دهد شما می‌توانید یک دسته مطلوب (مانند کافی شاپ، کلیسا و…) برای خویش تعیین فرمائید.

یک کدام از خصوصیت های منحصربه‌فرد دیگر AppInstitute این میباشد که پس از تعیین تمپلت اساسی خویش می‌توانید شماره تلفن تان را وارد نمائید و فورا یک لینک و پیوند به نرم‌افزار هایی که پیش از این ساخته اید ارسال می نماید. البته متوجه شدیم که AppInstitute جواب دهی کندی دارااست و خلاقیت مقداری درباره‌ی سفارشی سازی اپلیکیشن وجود داراست. با این حالا ویدئو ها و خدمت چت زنده وجود داراست که به شما امداد می نماید تا سریع خیس کارهایتان را انجام دهید.

این خدمت برنامه میکر بسیار گران‌قیمت میباشد میباشد و هزینه آن ۴۰ تا ۱۱۵ دلار در ماه میباشد. برای نشر یک نرم‌افزار اندرویدی شما بایستی ۷۰ دلار در ماه بپردازید و با ارزش ۱۱۵ دلار شما میتوانید یک نرم‌افزار آیفون برای خویش بسازید.

برای ایجاد پاورپوینت از پست شایسته ترین نرم افزار و خدمت های ساخت‌و‌ساز پاورپوینت و اسلاید شو آنلاین و آفلاین امداد بگیرید.

 

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۰:۵۲ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)