مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

چطور اسلایدرهای زیبا در اپلیکیشن قرار دهم؟


چطور اسلایدرهای قشنگ در نرم افزار قرار دهم؟
اسلایدر تصاویر در اپ
اسلایدر تصاویر در نرم افزار

در‌این نوشته‌ی‌علمی شیوه قرار دادن  اسلایدر های تصاویر;در  برنامه با استعمال از سیستم “اَپ ساز” را به شما فراگیری میدهیم.

اسلایدر تصاویر در نرم‌افزار

– قرار دادن slider در کاغذ اساسی نرم‌افزار
در طراحی اپلیکیشن  نصییب پباده سازی سیستم آیتم اکران slider در برگه اساسی را مطابق تصویر پایین تیک بزنید.

اسلایدر تصاور در برنامه

اکنون شما میتوانید تصاویر دلخواهتان را وارد فرمائید، بازه زمانی برهه زمانی اکران هر تصویر و ارتفاع تصاویر را تهیه و تنظیم نمائید.

اسلایدر تصاویر در برنامه

خروجی اسلایدری که ساختیم به طور تصویر تحت نمایش داده میشود که با کلیک به سمت راست می‌توانید بقیه تصاویر slider را نیز ببینید.

اسلایدر تصاویر در نرم‌افزار

-قرار دادن اسلایدر در صفحه های سفارشی
برای این عمل قابلیت و امکان “برگه سفارشی” را گزینش و بر روی مورد اسلایدر کلیک فرمایید.

اسلایدر تصاویر در نرم‌افزار

با به کارگیری از مورد اسلایدر شما می‌توانید تصاویر دلخواه خویش را داخل کاغذ سفارشی به طور اسلایدری اکران دهید و در به عبارتی کاغذ داده ها متنی، ویدیو، دکمه و …. نیز داشته باشید.


پروتوتایپ برنامه
پروتوتایپ نرم‌افزار

در‌این نوشته‌علمی به اهمیت پروتوتایپ در ساخت‌و‌ساز اپ خوا هیم پرداخت. هر پروژه ساخت و ساز اپ بایستی با ساخت یک پروتوتایپ(مثال اول) آغاز خواهد شد. پیش از این که مقطع متعددی صرف توسعه و گسترش نرم افزار فرمایید بهتر میباشد خیلی بی آلایش خیس استارت نمائید.

با یک ورقه و اتوماتیک استارت فرمائید و طرح بکشید. مورد نیاز وجود ندارد طرح رو خیلی قشنگ و آراسته بسازید. طوری پباده سازی نمایید که به آسانی قابل تغییر تحول، تصحیح و بدور پرت کردن باشد.

پروتوتایپ

با یک اتومات و برگه معمولی می‌توانید برای ساخت و ساز چیزی پیچیده گام بردارید. طرح شما بایستی گویای ایده شما باشد.

درصورتی که شما جدیدا وارد حوزه ساخت و ساز نرم‌افزار گردیده اید ممکن میباشد این تصور را داشته باشید که بهتر میباشد زمانی نرم‌افزار تماما به آخر رسید و ظواهر زیبایی پیدا کرد آن را به همگی نشان دهید. البته بهتر میباشد تا آن موقع طاقت نکنید و مثال نخستین را به تمامی نشان دهید و از نظرها دیگرافراد برای ایجاد اپ به کار گیری نمائید. این عمل امداد می نماید اشتباهات فعلی پباده سازی خویش را بهتر شناسایی فرمائید.

درین نوشته‌ی‌علمی نکاتی که برای ساخت‌و‌ساز پروتوتایپ(مثال نخستین) برنامه نیاز میباشد را توضیح می‌دهیم.

پروتوتایپ به شما یاری می نماید نیازمندی های برنامه را بهتر بشناسید
شما احتمالا ایده ایجاد نرم‌افزار و این که قرار است چطور فعالیت نماید را در ذهن دارید البته با پباده سازی کلی اپلیکیشن شما کارکردها و امکان های اپلیکیشن را بیشتر میشناسید.

آیا یوزرها بایستی در نرم افزار نام نویسی انجام دهند؟ در شرایطی‌که جواب مثبت میباشد می بایست امکان ورود و نام نویسی در اپلیکیشن باشد.

آیا یوزرها پروفایل فردی دارا‌هستند؟ آیا از روش نرم‌افزار به شبکه های مردمی شان مثل فیسبوک یا این که توئیتر متصل می‌شوند؟

آیا نرم افزار نیاز به درگاه پرداخت دارااست؟
در صورتی هنوز جواب این سوالهای را نمی دانید هیچ مشکلی وجود ندارد. پروتوتایپ به شما یاری می نماید تا شما بهتر متوجه گردید که اپ شما به چه چیزهایی نیاز پیدا خواهد کرد.

طرح خویش را با این سوال که اپ شما به چه چیزهایی نیاز دارااست استارت نمایید و در طی پباده سازی ممکن میباشد نیازهای دیگری را نیز متوجه گردید، نهایتا ایده خویش را تصحیح نمائید.

پروتوتایپ، تجربه کاربری نرم‌افزار را بهبود میبخشد
هنگامی که شما طرح کلی از امکان های اپلیکیشن را روی شیت می‌کشید، به شما یاری می نماید مشاهده کنید یوزرها چطور از نرم افزار شما به کار گیری می نمایند.

فرض نمایید شما اپلیکیشنی ساخته اید که امکان نام نویسی، پروفایل فردی و درگاه پرداخت داراست. شما علاوه بر این که متوجه شدید نرم افزار شما چه کارهایی می‌تواند انجام دهد می بایست متوجه گردید یوزرها چطور از آن به کارگیری می نمایند.

به عنوان مثال، هنگامی یوزرها در نرم افزار نام نویسی و ورود می نمایند چه اتفاقی می‌ افتد؟ بعداز انجام این عملیات چه ورقه ای می بایست به آن ها نشان داده گردد؟

تجربه کاری یک کدام از مهمترین قسمت های تولید یک برنامه برنده میباشد و پروتوتایپ به شما امداد می نماید تا متوجه گردید چطور دوست دارید یوزرها از نرم‌افزار به کارگیری نمایند و چطور آن را جالب بسازید که یوزرها تجربه نیکی از استعمال آن پیدا نمایند.

پروتوتایپ سبب ساز میگردد سایر افراد ایده برنامه شما‌را بهتر متوجه شوند
در طی مسیر توسعه و گسترش برنامه ممکن میباشد نیاز داشته باشید نرم‌افزار را به دور‌وبری ها خویش نشان دهید و از ایده ها آن‌ها برای تصحیح ایده خویش به کار گیری نمائید. به کارگیری از ایده بقیه افراد یک نکته حائض اهمیت برای ساخت و ساز اپلیکیشن پیروز میباشد که می بایست در حیث داشته باشید.

شما ممکن میباشد نیاز پیدا نمائید طرح اول خویش را به همیاران یا این که بقیه ذی النفعان نشان دهید. هنگامی شما بتوانید بفهمید که برنامه شما به چه چیزهایی بعدا نیاز پیدا خواهد کرد، پروتوتایپ شما بیشتر جلا پیدا می نماید.

شما میتوانید پباده سازی پروتوتایپ را در کیفیت فراتر با ابزارهای ساخت و ساز پروتوتایپ بسازید، آن گاه پروتوتایپ را دست یوزرها حقیقی دهید.

یوزرها پایانی برنامه شما چه اشخاصی می باشند؟ همت نمایید اشخاص شبیه را پیدا نمائید و به آن ها نشان دهید که روی چه موضوعی فعالیت می‌کنید. در‌این‌حالت‌ بازخوردهای بیشتری از بازار مقصود خویش اخذ خواهید کرد.
نهایتا هنگامی که شما بازخوردهایی از عده ای که مشتریان بالقوه، هم تیمی ها و همیاران شما می‌باشند اخذ میکنید میتوانید مثال نخستین را جلا اعطا کرد. درحال حاضر شما مهیا میباشید ورژن آخرین برنامه خویش را بسازید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۲:۴۹ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)