مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

اپ های کاربردی و پر مخاطب

ایده شما، بخشی از پیروزی شما میباشد. ایده خوب برای پباده سازی نرم‌افزار در لحاظ داشته باشید.
طراحی اپلیکیشن و خلاقیت و ابتکار عمل، مهم‌ترین پارامتر در ارائه برنامه پر استفاده و دوست داستنی میباشد. خلاقانه سرویس ها را ارائه دهید.
نام نرم‌افزار شما، می بایست جالب باشد. اپ فرشیوه! برای متخصصان فرهنگستان لهجه فارسی مترادف و هم معنی صدق ندارد چه رسد برای جامعه اپلیکیشن گشوده های کشور ایران که اکثرا پایین ۴۰ سال سن دارا‌هستند! نام نرم‌افزار ، باید متناسب با مورد عمل اپ باشد. tripadvisor‌ را نگاه نمایید. به راحتی میگوید که مشاور هجرت هستم! یا این که نرم افزار دوست داستنی: WAZE. شمارا به خاطر WAYS‌می اندازه. راه و روش، شما‌را به حافظه چی می اندازد؟ مسیر یابی!
پباده سازی لوگو برنامه را دورازشوخی بگیرید. جایی میباشد که حیث کاربر را بایستی برای کلیک بر روی آن و ورود به اپلیکیشن شما، جلب نماید.
هر اپی فعال سازی می‌کنید، باید اپ برهه زمانی بندی ظریف برای آپ تو دیت رسانی و تغیرات داشته باشید. استفاده کننده می بایست احساس نماید که اپلیکیشن، آراسته ذیل باگ گیری و رفع خطاها فنی میباشد.
نرم‌افزار شما بایستی روی دستگاه های متعدد، به شایسته ترین طریق اجرا گردد. این نکته قابل توجه میباشد.
ساخت‌و‌ساز محتوا در پباده سازی برنامه (به غیر بازی یا این که نرم افزار های تراکنش مالی)، تا حدی برگ چیره میباشد. از پزشکی تا تغذیه، از بورس تا مشورت علم آموزی بدون‌پول در آن سوی مرز. از رزرواسیون هتل تا موضوعات زناشویی و حسابداری! همگی چیز، به محتوای خوب دارای ارتباط میباشد. اپی که محتوای خوب و عالی داراست، مدام دوست داستنی میباشد و محل برگشت. روی این نصیب فعالیت، سپرده گذاری نمائید. برگشت سرمایه نیکی بین بازه زمانی داراست. فراموش نکردید که: ملت، تشنه داده ها خوب می‌باشند.
اصول branding را فرا بگیرید. اینترنت مسترهای اهل ایران، طراحان نرم افزار، صاحبان شرکت های و کسب و امور در کشور‌ایران، هنوز با اصول جالب و خلاقانه گسترش مارک، آشنا نیستند. مهارت میخواهد و هر مهارتی، اموختنی میباشد.
برنامه را در اولِ فعالیت، بدون‌پول ارائه نمائید. سپس پرداخت داخل طرحی را برای ارائه سرویس ها خوب به یوزرها، ارائه دهید تا شمار نصب های فعال ارتقاء یابد.
نظارت گر اپ های رقیبان باشید. نقاط ضعف آنها، بایستی عینا نقاط قوت نرم افزار شما باشد.
دنبال کرادفاندر (crowdfunder) ها یا این که به عبارتی سرمایه پذیر ها و عجله دهنده ها (accelerator) ها باشید تا روی اپلیکیشن شما سپرده گذاری نمایند. پس بیزینس پلن را دور از شوخی بگیرید. شمار سرمایه گذاران دیجیتالی در کشور‌ایران، سال به سال در درحال حاضر ارتقا میباشد. این را از نرم‌افزار های جدید وارد می قدرت فهمید که بوسیله افراد حقوقی پشتیبانی گردیده میباشد.
در پباده سازی اپلیکیشن خوب، تنها دنبال دورکارها (freelancer) ها نباشید. دنبال شرکت های و موسساتی برای بسته شدن قرارداد مکتوب معین و روشن باشید تا فعالیت ماهر اخذ فرمایید.
نام برنامه شما هر چی که می‌باشد، بایستی دامنه ای روی پسوند های جنرال (GTLD) مثل .COM یا این که پسوند های ملی مثل .IR قابل تثبیت (AVAILABLE) باشد. در‌صورتی‌که نام اپ شما در عرصه علم آموزی و بورسیه ایرانیان: اپلای‌بازی میباشد و com یا این که applybazi.ir وابسته به شما وجود ندارد، دنبال یک نام دیگر باشید. به این دلیل که دامنه نرم افزار شما، بخشی از ورودی ها را هدایت می نماید.
پباده سازی برنامه باید با حمایت تارنما و شبکه‌های‌عمومی همدم خواهد شد. اینستاگرام نرم‌افزار شما بایستی فعال و تر و تمیز ساخت محتوا نماید.
برای نرم‌افزار خویش، یک هشتگ دیدنی فراهم فرمایید و از یوزرها بخواهید که اینستانوشته های خویش را تر و تمیز روی این هشتگ تگ نمایند تا جریان سازی ساخت نماید. مثل اپی در رابطه تغذیه صحیح کردید و اسمش: گیاه‌خورها میباشد. هشتگ: #گیاه‌خورها را در اینستاگرام باب نمائید. تبلیغات غیر بی واسطه برای گسترش مارک اپلیکیشن شما خواهد بود.
رپرتاژ خبری برای معرفی و تبلیغ برنامه شما بهتر از نشر بنر در تارنما های دارای شهرت میباشد. بایستی سرویس ها اپلیکیشن و نقاط قوت و مزیت هایش در مقابل سرویس ها برنامه بقیه افراد، تشریح گردد. پس، ساخت‌و‌ساز محتوای وسیع برای معرفی اپلیکیشن خویش را بدون شوخی بگیرید. خواه نرم‌افزار مشورت تغذیه باشد خواه مغازه اینترنتی خرقه نوباوه گانه!


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۴:۳۰ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)