مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

مرحله پنجم در آموزش ساخت برنامه موبایل

پباده سازی رابط کاربری (UX) نرم افزار می بایست طوری باشد که در نگاه نخستین اعتنا استفاده کننده را جلب نماید و منجر گردد مخاطب زمان فرصت وقت گیر تری در نرم افزار بماند.

پس مبتنی بر وایر طراحی اپلیکیشن قاب اپ و داده های مربوطه، به مرحله پباده سازی نرم افزار می‌رویم. سود این مرحله از پباده سازی به عبارتی چیزی میباشد که به طور تقریبً همگی و به ویژه طراحان ما پیش از آغاز عمل نیاز به آن دارا‌هستند. شما می بایست به صورت خلاصه به کلیه سؤالات جواب دهید.

برای هر پلت فرم تلفن همراه که میخواهید برای آن نرم افزار بسازید، طرح های جدا ای تنظیم نمائید. هر پلتفرم ، iOS یا این که Android یا این که Symbian ، گروه خاصی از موادتشکیل دهنده را علامت میدهد، هرکدام دارنده پباده سازی متریال سیستم خاص خویش می‌باشند.
مرحله ششم در فراگیری ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه – گسترش نرم افزار (Development)

برای توسعه و گسترش نرم‌افزار موبایلی خویش میتوانید دو عدد عمل اجرا دهید: کدنویسی را حافظه بگیرید و نرم افزار را خودتان تولید نمایید یا این که یک بسط دهنده / یک کمپانی گسترش دهنده حرفه ای استخدام نمائید. اما این به شما و به هدف ها نرم افزار تان بستگی داراست. تعداد متعددی از شرکت های پباده سازی نرم افزار وجود دارا هستند که ذوق زده میگردند این فعالیت را برای شما اجرا دهند.

این مرحله بسیار اصلی میباشد چون گروه توسعه و گسترش دهنده زیر هدایت ظریف یک رئیس پروژه (تمرین موسسه ها قابل انعطاف افزاری) نرم افزار را می نویسد و سایر گسترش دهندگان وظایف را اجرا میدهند. بعداز آن ، مهندسان ضمانت کیفیت آن را تست می نمایند. آزمایش اپ نقش مهمی در گسترش اپ موبایل ، بهبود و نظافت کردن فرآورده آخرین دارااست. همگی اشکالات می بایست خرد شوند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۱:۱۱ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده