مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

ویژگیهای یک اپلیکیشن خوب چیست؟

این ایام همگی کسب و شغل های پیروز از نرم افزار برای گسترش بیزنس طراحی اپلیکیشن به کار گیری می نمایند.

یک نرم افزار خوب با راضی نگهداشتن و رفع نیاز یوزرها، موجب شکوفایی و رونق کسب و کارتان می گردد.

فارغ از شک یک نرم افزار خوب پباده سازی گردیده، خیلی زودتر دربین یوزرها تمامی گیر می گردد. علاوه بر صورت ظاهری و پباده سازی بصری، به رابط کاربری مطلوب و تجربه کاربری آسوده هم دقت نمایید.

بنابر این موردنیاز میباشد تا یک گروه ماهر و فعالیت بلد پباده سازی نرم افزار را به عهده بگیرند. شیوه فعالیت و ظواهر برنامه هر دو می بایست جذابیت کافی را برای یوزرها آنلاین داشته باشد ولی المان های دیگری هم می بایست در حیث گرفته گردد برای مثال:

انعطاف پذیری

پباده سازی پلتفرم هایی که قابلیت تولید تغییرات را دارا هستند مدام به عایدی تان میباشد. اصلاحاتی که با دقت به تجارب یوزرها و بازخوردها اعمال میشود بیشترین تاثیر را در رضایت یوزرها مستمر دارااست. بسط دهندگان با پباده سازی نرم افزار های خوب که امکان انعطاف دارا هستند می‌توانند اشکالات، فساد ها و گزارش های غلط را به آسانی برطرف نمایند.

بازاریابی مطلوب

برای اینکه تعداد یوزرها مقصود بیشتری را جذب فرمایید می بایست بازاریابی مطلوب برای معرفی نرم افزار را در حیث بگیرید. یک نرم افزار خوب فارغ از آگهی مطلوب هیچوقت شناخته نمی‌شود پس ضروری میباشد برای تبلیغات هزینه نمائید و نرم افزار را در دسترس یوزرها قرار دهید.

بیش تر از 90 درصد یوزرها از سیستم اندروید و iOS استعمال می نمایند. از پتانسیل هزاران مخاطب حداکثر به کار گیری را داشته باشید.

اقتدار نرم افزار خوب

برای ساخت یک نرم افزار قادر با سرعت کوشش بالا چه طرحی دارید؟ فارغ از شک وتردید یوزرها بیشتراز یک سری ثانیه درانتظار نمی مانند و در صورتی درین زمان اپلیکیشن ایفا نشود، فرصت مطلوب برای اثرگذاری بر استفاده کننده را از دست داده اید.

به روزرسانی های مداوم جهت جابجایی داده ها روی سرورهای قادر خیس از شغل های روتین در ارتقاء سرعت نرم افزار های تازه میباشد. تلاش بالا، سرعت لود و اجرای کامل وسیع ترین خصوصیت یک نرم افزار خوب پباده سازی گردیده است که مدام یوزرها را شیدا خویش می نماید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۵:۱۳ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده