مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

صفحه فرود در اپ

بهبود دور اندیشی از مارک
کمپانی‌ها  و طراحی اپلیکیشن در گفت و گو بازاریابی برنامه برای برندسازی خویش، یک برگه فرود برای اپلیکیشن شان پباده سازی می‌نمایند. طراحان نرم افزار های گوشی می توانند این صفحه ها را با یک لحن، مدل و ظواهر مخصوص پباده سازی کرده تا دیده‌انداز و رسالت مارک را منعکس نماید. این عمل به صورت طبیعی به ارتقاء بها مارک در بازار یاری می‌نماید و شما تحت عنوان صاحب و مالک کسب و فعالیت می توانید جلوتر از رقبای خویش قرار بگیرید.
پشتیبانی آنلاین از مخاطبین
پشتیبانی انلاین برای تبدیل بازدیدکنندگان از APP به استفاده کننده و آنگاه به خریداران بالقوه ضروری میباشد. می ‌قدرت از صفحه های لندینگ برای هدایت بدون واسطه کاربر به گروه سرویس ها فروش بهره برد و آن ها میتوانند درخواست‌های خریداران را با سهولت حل نمایند. گسترش دهندگان اپلیکیشن کاربردی همینطور میتوانند نصیب FAQ را به صفحه های فرود اضافه نمایند که اشخاص به راحتی جواب رایج‌ترین سوال‌های مربوط به نرم افزار را در آنجا پیدا نمایند.

نظارت ورقه فرود اپ

داده ها ارجاعی با ارزش
کسب و امور میتوانند مجال‌های رویش خویش را با داده ها ارجاعی ارتقا دهند. در حالتی که چه چند پلتفرم در وب وجود داراست ولی هنگامی در رابطه یک ارجاع ارگانیک سخن میکنیم صفحه ها فرود صرفا جواب قابل‌ اعتماد می باشند. این داده ها را میتوان به راحتی با ابزارهای توسعه یافته مانند گوگل آنالیتیکس تجزیه و چک کرد که‌این عمل به بسط دهندگان نرم افزار امداد می نماید تا پلتفرم خویش را برای مخاطبان غرض در بازار تبلیغ نمایند.

نوشته‌علمی دارای ارتباط: گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) چه می باشد و چرا می بایست از آن استعمال کنیم؟
روایت خویش را به اشتراک بگذارید
Landing page را می‌قدرت به طریق‌ای خلاقانه پباده سازی کرد تا اعتنا بازدیدکننده را به تجارت شما جلب نماید. شما میتوانید روایت کسب‌ و عمل خویش را در‌این صفحه های به اشتراک بگذارید. برای این فعالیت از یک مدل جذاب و محاوره‌ای به کار گیری فرمائید که می تواند منجر گردد مخاطبان به برگه شما جذب شوند. بگذارید یوزرها بیشتر در زمینه ی این که چطور پباده سازی این نرم افزار به ذهنیت شما رسیده و هدفتان از پباده سازی آن چه بوده میباشد، بدانند.
ارتقا دسترسی به اپلیکیشن
قابلیت ارتقا دسترسی به اپلیکیشن شما با اضافه کردن ویدئوهای خلاقانه به کاغذ فرود وجود دارااست. این ویدئوها برای مخاطبانی موثر می باشند که عشق‌ای به صرف بازه زمانی زیاد برای قرائت داده ها در صفحه ها فرود ندارند. حقیقت این میباشد که در شرایطی‌که ویدئوهای جذاب و آموزنده را به ورقه لندینگ نرم‌افزار خویش اضافه فرمایید، سبب ساز جلب دقت بیشتر مخاطب به مارک شما گردد. فیلم‌های معمولی و کوتاه ساخت و ساز کنیدکه کاربر انها را تخت گاز ببیند که‌این فعالیت میتواند به ارتقاء نرخ تبدیل یاری دهد. همینطور اشتراک گذاری آنها سهل وآسان‌خیس گردیده و اینگونه اپ شما در بازار بهتر مشاهده میشود.


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۲:۴۳ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)