مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

اهمیت صفحه فرود

اهمیت شیت فرود و گزینش صفحات فرود اساسی و کلیدی
بعید میباشد موردنیاز باشد بر اهمیت کاغذ فرود تاکید کنیم.

ورقه فرود یا طراحی اپلیکیشن یا  این که لندینگ پیج ویترین تارنما و وب لاگ شماست. کاربر بر طبق شیت فرود، راجع به فعالیت شما، نوشته شما، فرآورده شما و مارک شما قضاوت می‌نماید.

با پهناور شدن وب سایت یا این که بلاگ شما، احتمالاً به آسانی نمی‌توانید تمامی‌ی برگه‌های ورود خویش را رئیس فرمایید (همین حال حاضر که در اکنون قرائت این درس می‌باشید، متمم یکسری هزار کاغذ‌ی ورود داراست).

براین اساس، احتمالاً می بایست تنی چند از ورقه‌های ورود کلیدی را تعیین فرمائید و بر روی آنان وقت بیشتری بگذارید.

بعضا از معیارهای تحت (یا این که ادغام آنان) می توانند برای گزینش صفحات ورود کلیدی مطلوب باشند:

وب سایت‌های دیگر به کدام‌یک از صفحه ها شما پیوند میدهند؟ برگه‌ی اساسی؟ یا این که برخی نوشته‌های خاص شما؟ این ورقه‌ها میتوانند برای شما بسیار اساسی باشند.

کدام صفحه های شما در هفته (یا این که ماه) بیشترین تعداد ورودی را از روش گوگل و بقیه موتورهای کاوش دارا هستند؟ سپرده گذاری برای ارزیابی و بازنویسی و سئو این شیت‌ها، منطقی و ضروری میباشد.

کدام صفحات شما، درآمدزا می باشند؟ ممکن میباشد یک شیت در ماه ۵۰ ورودی داشته باشد و کاغذ‌ی دیگری ۵۰۰۰ ورودی. البته در صورتی‌که در برگه‌ای که ۵۰ ورودی دارید، یک بسته آموزشی صدهزارتومانی می‌فروشید، منطقی میباشد آن را دور از شوخی بگیرید و به خیال بازدید نسبی زیر از فهرست حق تقدم‌ها بیرون نکنید.

در شرایطی که قصد دارید لینک و پیوند برخی صفحه های اینترنت‌وبسایت / بلاگ خویش را از روش تلگرام یا این که بقیه قابل انعطاف افزارهای پیام رسان برای دیگر افراد ارسال نمائید و امیدوار میباشید که به طور وایرال و ویروسی دست به دست گردد، مسلماً آن شیت را تحت عنوان یک ورقه فرود دورازشوخی گزینه اعتنا قرار دهید.

تمرین و شرکت کردن در مشاجره

به یک تارنما خبری یا این که وب سایت پر بازدید که بنرهای تبلیغی داراست رمز بزنید. روی یک یا این که یک‌سری بنر کلیک نمائید و ملاحظه کنید به کدام ورقه‌ها در چه وب سایت‌هایی می روند. قاعدتاً در هر مکان بروید، آن را می‌قدرت یک مثال شیت فرود در لحاظ گرفت.

درصورتی که در گروهی در تلگرام عضو میباشید یا این که به اینستاگرام رمز می‌زنید، میتوانید از روش لینکی که در تحت پیام‌های تلگرامی به وبسایت می باشد، یا این که لینکی که در بیو معرفی می‌گردد، به یک لندینگ پیج برسید.

میتوانید یک واژه کلیدی را که برایتان اصلی میباشد در گوگل سرچ نمایید. تعدادی لینکی که در ورقه نخستین میایند نمونه های نیکی برای لندینگ پنج می‌باشند.

موقتاً صرفا سه گزینه را بنویسید (نیاز به توضیح بیشتر وجود ندارد). نظارت کاغذ‌ها در درس بعدی انجام شود.

بعداز تلاوت این درس چه فعالیت کنم؟
در صورتی قصد دارید با ارزیابی برگه فرود بیشتر آشنا گردید، تمرین این درس را انجام دهید (سه برگه فرود را گزینش کرده و بنویسید). درپی – بعد از این‌که متمم تمرین شمارا تأیید و منتشر کرد – به درس ارزیابی ورقه فرود رجوع کنید و توضیحات بیشتر درخصوص جزئیات صفحه آرایی فرود را در آن‌جا بخوانید.

محدودیت در دسترسی بدون نقص به این موسسه درس
گروه درس‌های ساخت‌و‌ساز محتوا و استراتژی محتوا برای اعضای ویژه متمم در حیث گرفته گردیده‌اند. هم‌چنین با فعال کردن اشتراک ویژه به درس‌های بسیار بیشتری دسترسی پیدا می کنید که میتوانید فهرست آن ها را در اینجا ملاحظه کنید:

فهرست درس‌های متمم

اما از دربین درس‌ها و مطالب مطرح گردیده، ما فکرمیکنیم شاید بهتر باشد نخست مطالعه‌ی مباحث ذیل را در حق تقدم قرار دهید:

شبکه های عمومی

گیمیفیکیشن

سواد دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ

زمان MBA

نام نویسی | داده ها بیشتر
شما تا به امروز درین مشاجره شرکت کردن نداشته‌اید.

بعضا از دوستان متممی که به‌این درس عشق مندند: پوریا باقری ، حمید م ، محمد مهدی روشنی ، مجید جعفری ، احسان تاجیک

ترتیبی که متمم برای تلاوت مطالب محرمانه استراتژی محتوا به شما توصیه می‌نماید:

یادگرفتن بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا (تکنیک ها و روشها)
تعریف و تمجید محتوا چه چیزی است؟ محتوای دیجیتال چه است؟
مقصود از ساخت محتوا چه میباشد؟
بازاریابی محتوا چه میباشد؟ | نکاتی قبل از ابتدا فراگیری بازاریابی محتوا
استراتژی محتوا چه می‌باشد؟ جایگا


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۰:۲۸ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)