مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل .

مرجع مقالات حرفه ای طراحی نرم افزار موبایل

تاریخ عرضه اندروید 11

تاریخ عرضه اندروید 11
فناوری 5G در اندروید یازده
فایو جی فعالیت خویش را در سال 2019 استارت کرد و  طراحی اپلیکیشن موج مهم استعمال از آن در سال 2020 وقوع افتاد. هم‌فعلا بخش اعظمی از پرچمداران مانند گلکسی نوت 20، سونی اکسپریا 1 برند 2 و… از این فناوری پشتیبانی می‌نمایند. ولی برخی موبایل‌های در بین مقام، مانند وان پلاس نورد هم از آن منفعت میبرند تا همگی قشرها جامعه لذت سرعت بالا را تجربه کنند.

البته عکس العمل android بدین فناوری چه بود؟ گوگل برای بهبود عملکرد این فناوری برای موبایل‌های پشتیبانی کننده، «Dynamic Meterdness API» را معرفی کرد. به یاری این تکنولوژی، موبایل اندرویدی شما از کل قدرتی که وب 5g به ارمغان می آورد سود کرده و اذن می دهد تصاویر و ویدیوهای متعدد را با بالاترین کیفیت ممکن تماشا فرمایید. همینطور به‌سرعت شما هنگام بازی کردن بازی‌های آنلاین نیز افزوده می شود. به این ترتیب در شرایطی که گیمر می باشید و لگ امان شما‌را بریده، شادباش مارا پذیرا باشید!

برای شایسته ترین تجربه android 11 کدام تلفن همراه را بخریم؟
چه بخواهید جزء اولی نفراتی باشید که اندروید یازده را تجربه می‌نمایند و چه در پی این باشید که اندروید 11 را به سیرتکامل‌ای که گوگل میخواهد تجربه میکنید، تلفن همراه گوگل پیکسل 4a برای شما ایجاد شده است. این تلفن همراه جدیدترین سبک پیکسل میباشد که قیمتی مطلوب و دوربینی رشته‌ای داراست.

اندروید 11 برای سامسونگ
پایانی مال گوگل تاکنون قادر است شایسته ترین تجربه اندروید خالص را به شما کادو نماید. این تلفن همراه با ارزش تحت خویش میتواند دل جیب شمارا هم پیروزشود! گوگل مجموع عملکرد خویش را کرده تا باخت‌های قبل خویش را کنار بگذارد و مجدد حیث یوزرها را به خویش جلب نماید. دوربین خارق‌العاده، ورقه اکران کیفیت بالا OLED، کارایی خوب، قدمت باتری بالا و موردها بسیار دیگری درین موبایل مکان گرفته‌اند.

اما پباده سازی تلفن همراه تکراری و خسته‌کننده میباشد البته در صورتی‌که عشق‌مند به استعمال از تلفن همراه با یکپارچه میباشید، دلداده پباده سازی فرنگی پیکسل 4a میشوید! همینطور نرخ نو‌سازی کاغذ اکران 90 هرتز وجود ندارد و نمی توانید از شارژ بی‌سیم به کار گیری فرمایید، ولی در شرایطی‌که پیرو گوشی اندرویدی با بالاترین کیفیت در زیر‌ترین ارزش میگردید، به سراغ برندهای دیگر نروید، گوگل در سرویس شما میباشد!

اندروید 11 را نصب کنیم یا این که خیر؟
حال، با منتشر شدن او‌لین ورژن بتا اندروید 11، می‌توانیم به فهم جامعی از صورت کلی android 11 برسیم.

پیش از استارت بایستی اظهار کرد که نصب کردن ورژن بتا اندروید یازده احتمالا دلیل پشیمانی خواهد بود، پس لطفا تا برهه زمانی تکثیر قانونی آن را روی گوشی خویش نصب نکنید. به دلیل آنکه در ورژن بتا اشکالات و باگ های متعددی وجود خواهد داشت و اکثری از خصوصیت های نو، حتی به دیده شما هم نمی آیند. ولی یک‌سری خصوصیت نو بسیار کاربردی و قابل مشاهده مانند فیلمبرداری از برگه گوشی، حباب های چت، سابقه اطلاعیه ها (Notifications) و موردها دیگر وجود داراست که شایان توجه می باشند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۱:۳۲ توسط:حامد موضوع: نظرات (0)